Κάνουμε και ξανακάνουμε και ματα-ξανακάνουμε το ίδιο και το ίδιο λάθος.
Χωριζόμαστε σε Εμείς και οι Αλλοι. Βάζουμε τους Εμείς στην καλή πλευρά. Και τους Αλλους στην κακή πλευρά.
Εμ, δεν είναι τόσο απλό. Οχι μόνο γιατί “όλα τα χωριά έχουν μνήματα” αλλά γιατί έχουν και πολλά μνήματα.
Το Σκάϊ προβάλλει τώρα τον αριστερούλικο εθνομηδενισμό, όμως το Σκάϊ δεν είναι αριστερό κανάλι. Είναι εκφραστής των συμφερόντων μιας μερίδας της εγχώριας ολιγαρχίας του πλούτου. Είνα δύσκολο να εκλάβουμε αυτή την τηλεοπτική επιχείρηση ως “αριστερή”. Ούτε η Εθνική Τράπεζα, που δεν έχει να δανείσει ελληνικές επιχειρήσεις, έχει όμως για να χρηματοδοτεί τέτοια πονήματα όπως η ιστορία του 1821, είναι κάποιο αριστερό ίδρυμα.
Ο νεο-φιλελευθερισμός, (εκπρόσωποί του ακόμη υπάρχουν στην αξιωμ. αντιπολίτευση), με την παγκοσμιοποίηση και την ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, προϊόντων, υπηρεσιών και εργασίας που προωθεί, πόσο μακριά είναι από τον αριστερούλικο εθνομηδενισμό του multi-culti (εκπρόσωποί του υπάρχουν κυρίως στην ευρεία αριστερά αλλά και στο ΠαΣοΚ); Εμένα πρώτα ξαδέρφια μου φαίνονται. Εκτός κιαν ισχυριστεί κάποιος πως την “ελεύθερη” αγορά την συμφέρει οικονομικά να υπάρχει ισχυρό εθνικό κράτος, με παράδοση, ιδιαιτερότητες κλπ κλπ.
Για να μην σκοτωθουμε μεταξύ μας, “μασώντας” στην ιδεαλιστική διαχωριστική απλούστευση: Εμείς=καλοί, οι Αλλοι=κακοί, ας μπούμε ΟΛΟΙ στο κόσκινο. Χωρίς εξαιρέσεις. Ο εχθρός έχει ανταποκριτές και εκπροσώπους παντού. Δεν μπορούσε να στήσει τέτοια πλεκτάνη εξάλλου, παγκόσμια μάλιστα, αν δεν είχε πιάσει “όλα τα πόστα”. Και τα αριστερά και τα δεξιά.
Ο ιστορικός υλισμός κάνει το λάθος να απομονώνει την οικονομική διαδικασία από όλες τις άλλες κοινωνικές διαδικασίες και να ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με αυτήν, για να εξηγήσει τα κοινωνικά φαινόμενα. Ο ιδεαλισμός, πάει στο άλλο άκρο, και με την εμμονή του στην δράση των ηγετών που αλλάζουν τον κόσμο με τις πράξεις τους, ως φορείς των ιδεών και της κοινής συνείδησης, παραγνωρίζει τις οικονομικές και παραγωγικές σχέσεις στην κοινωνική διαδικασία, και καταλήγει στην εξιδανίκευση και μυθολόγηση και τελικά στον άκρατο εθνισμό-πως-να-το-πω.
Ομως και τα δυο μας είναι χρήσιμα να τα έχουμε υπόψη. Και το έθνος και την παραγωγική διαδικασία.
Μια κοινωνία θα συγκροτήσει έθνος αναγκαστικά. Το έθνος συγκροτείται και υπάρχει σαν φυσικό κοινωνιολογικό φαινόμενο, και όχι γιατί το θέλω εγώ ή κάποιος άλλος. Η πρώτη ύλη του έθνους είναι οι άνθρωποι, με κοινή συνείδηση ότι ανήκουν σε συγκεκριμένη ομάδα. Χωρίς ανθρώπους δεν υπάρχει έθνος.
Από την άλλη στην κοινωνία, και στην εθνική κοινωνία, δρουν υπο-ομάδες με διαφορετικά συμφέροντα που προσπαθούν να επηρρεάσουν την διανομή του παραγόμενου προϊόντος προς το δικό τους συμφέρον, αέναα μέσα στην ιστορική κίνηση της κοινωνίας.
Μέσα στην ίδια κοινωνία και στο ίδιο έθνος, την ίδια στιγμή. Είναι ένα ενιαίο φαινόμενο.
Μην υπερπροβάλλουμε το έθνος. Μην υπερπροβάλλουμε την οικονομική διαδικασία (Εμείς και οι Αλλοι). Δεν μας βγήκε ποτέ σε καλό αυτό.
Και μόνο τις κινήσεις του εχθρού να δούμε, τις προθέσεις και τις στοχεύσεις του, θα καταλάβουμε πολλά πράγματα. Τουλάχιστον θα καταλάβουμε ότι ο εχθρός παλεύει το ένα για να κερδίσει το άλλο. Ο εχθρός παλεύει το έθνος για να κερδίσει οικονομικά.
Ενας παγκόσμιος εχθρός προσπαθει να διαλύσει το έθνος για να πάρει τα ηνία της οικονομικής διαδικασίας και να μοιράσει το παραγόμενο μόνο προς το δικό του συμφέρον.
Αυτός είναι ο τελικός διπλός του στόχος.
Θραξ ο Αναρμόδιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com