Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναα, αποφασιστική».

Το kentripotideas αποτελεί έναν ηλεκτρονικό δίαυλο διαφόρων άρθρων, τα οποία προέρχονται είτε προσωπικά είτε από ιστοσελίδες Εναλλακτικής Πληροφόρησης.

Απώτερος στόχος είναι η αφύπνιση του μέσου Έλληνα πολίτη μέσω της διάδοσης "μη πολιτικά ορθών" άρθρων, ερευνών, δοκιμίων και βίντεο.

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

H Hoechtief δεν μπορεί να μαζέψει ούτε 1 δις για 6 αεροδρόμια την ώρα που το Ελληνικό κράτος της επιτρέπει να του χρωστα 2 δις από ΦΠΑ και ασφαλιστικές εισφορές!!


 
Έληξε την προηγούμενη εβδομάδα η υποβολή αιτήσεων πλειοδοσίας και μόνο τρεις επενδυτές έδειξαν ενδιαφέρον για την αγορά των συμμετοχών της Hochtief σε έξι αεροδρόμια του κόσμου. Μεταξύ αυτών ήταν η Fraport σε συνεργασία με το επενδυτικό τμήμα της Deutsche Bank, η οποία διαχειρίζεται ...
το  αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και η Vinci, η μεγαλύτερη δημόσια εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται εννιά περιφερειακά αεροδρόμια στην Γαλλία. Ωστόσο, η Hochtief δεν φάνηκε διατεθειμένη να πουλήσει την διαχείριση των αεροδρομίων για λιγότερο από 1 δισ. ευρώ. Οπότε και οι δυο επενδυτές μειοδότησαν, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές.Πηγές αναφέρουν ότι η Hochtief τώρα φαίνεται σχεδόν απίθανο να αναβιώσει τα σχέδιά της για να αναλάβει ξανά την διαχείριση δημόσιων αεροδρομίων. Ήδη από τις αρχές του χρόνου, όταν η Hochtief έχασε την μάχη με την ισπανική ACS, είχε ανακοινώσει ότι ήθελε να παραχωρήσει την διαχείριση των αεροδρομίων και να εστιάσει σε υπηρεσίες συντήρησης αεροδρομίων. Η αναζήτηση ρευστότητας είναι ένα ζήτημα, που πιέζει, αλλά μετά την πρόσφατη εξέλιξη η Hochtief φαίνεται να έχει βάλει στο ράφι τα σχέδια για γρήγορη απόκτηση ρευστού μέσω της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου από το τμήμα της εταιρείας, που ασχολείται με τις παραχωρήσεις αερολιμένων. Ο εκπρόσωπος της Hochtief δήλωσε ότι η αναζήτηση ρευστού μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου και η πώληση παραμένουν δυο ενδεχόμενα ανοικτά για το τμήμα των παραχωρήσεων, αλλά αρνήθηκε να επεκταθεί σε πρόσθετα σχόλια. Ωστόσο, το πρόβλημα για τους όσους θέλουν να πλειοδοτήσουν είναι ότι το χαρτοφυλάκιο αποτελείται από μειοψηφικές συμμετοχές και οι επενδυτές συνήθως εξετάζουν όλα τα περιουσιακά στοιχεία.Σημειωτέον ότι οι συμμετοχές της Hochtief, που διατίθενται προς πώληση είναι το 20% του αεροδρομίου του Dusseldorf, το 34,8% του Hamburg, το 47% των Τιράνων, το 5,6% του Σύδνεϋ, το 26,7% των Αθηνών και το 49,6% της Βουδαπέστης.Πηγή αναφέρει ότι ο τέταρτος μεγαλύτερος αεροπορικός όμιλος της Κίνας, η HNA και το αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης δείχνουν ενδιαφέρον για επένδυση. Ήδη στα μέσα του Ιούλη, ο κινέζικος Τύπος ανέφερε ότι η HNA είχε μπει στην διαδικασία της πλειοδοσίας, αλλά αυτό δεν προσδιοριστεί περαιτέρω.Γενικά, ο συνολικός αριθμός των πλειοδοτών είναι ακαθόριστος μέχρι στιγμής. Η Hochtief  είναι πρόθυμη να κλείσει συμφωνία μέσα στον Αύγουστο στα πλαίσια μιας επιθετικής πολιτικής, αναφέρει πηγή, αλλά άλλη πηγή επισημαίνει ότι η Hochtief φοβάται ότι η διαπραγματευτική της θέση έχει πληγεί με την πάροδο του χρόνου. Έχει διαρρεύσει ότι η Global Infrastructure Partners (GIP) σε συνεργασία με την Allianz πήρε μέρος στην πλειοδοσία. Ωστόσο, η GIP ως χρηματοδότης των υποδομών, η οποία στηρίζεται από την Credit Suisse και την General Electric και ελέγχουν το αεροδρόμιο του Gatwick και του City του Λονδίνου, αρνήθηκε να σχολιάσει την διαδικασία της πλειοδοσίας. Ήδη τον Ιούνιο, η Vinci συμφώνησε σε ένα πολυδάπανο επενδυτικό πρόγραμμα με το γαλλικό κράτος για την κατασκευή νέου σιδηρόδρομου υψηλής ταχύτητας και δήλωσε ότι ενδιαφέρεται και για επενδύσεις στα αεροδρόμια, που διαχειρίζεται. Την ίδια στιγμή, ο γενικός διευθυντής της Vinci, Xavier Huillard δηλώνει ότι η εταιρεία ενδιαφέρεται για το τμήμα παραχωρήσεων της Hochtief.


Εθνική ντροπή η υποτέλεια στους Γερμανούς. Mόνο τρεις οι πλειοδότες, αλλά δεν δίνουν πάνω από 1 δισ. ευρώ!

Έωλο το σενάριο πώλησης της παραχώρησης έξι αεροδρομίων για την Hochtief

(Πηγή: Reuters – Επιμέλεια: Ηλέκτρα Βισκαδουράκη)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas

kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.

Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.

Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com