Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναα, αποφασιστική».

Το kentripotideas αποτελεί έναν ηλεκτρονικό δίαυλο διαφόρων άρθρων, τα οποία προέρχονται είτε προσωπικά είτε από ιστοσελίδες Εναλλακτικής Πληροφόρησης.

Απώτερος στόχος είναι η αφύπνιση του μέσου Έλληνα πολίτη μέσω της διάδοσης "μη πολιτικά ορθών" άρθρων, ερευνών, δοκιμίων και βίντεο.

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Πανάκριβα τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, πόσο έχουν στην υπόλοιπη Ευρώπη

Προκλητική και σκανδαλώδης η στάση της κυβέρνησης και του υπ. Ναυτιλίας

Άρθρο-μελέτη του Δ.Σουλιώτη
Πρ.Δημοτικού και Νομαρχιακού Συμβούλου Πειραιά

ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΠΟΡΑΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε!

Ένοχη σιωπή Περιφερειών και Δημάρχων! Ανέχονται και συγκαλύπτουν το ληστρικό καθεστώς που επικρατεί στην ελληνική ακτοπλοΐα

Την ώρα που κυβέρνηση και οι δυνάμεις του δικομματισμού συνολικά καλούνε το λαό σε θυσίες «για να σωθεί η Πατρίδα», διατηρούν άθικτο το καθεστώς φορολογικής ασυλίας των ακτοπλόων εφοπλιστών!....

Στη γραμμή των Σποράδων με αφετηρία τον Αγ. Κωσταντίνο Φθιώτιδας, δρούνε αποκλειστικά δύο ακτοπλοϊκές εταιρίες, η Hellenic Seaways και η NEL Lines ( πρώην Ν.Ε Λέσβου ), οι οποίες έχουν εγκαθιδρύσει ένα καθεστώς καρτέλ, με την στήριξη του υπουργείου ναυτιλίας, με αποτέλεσμα να καταληστεύονται τόσο η τοπική κοινωνία όσο και οι έλληνες και ξένοι τουρίστες των Σποράδων. Οι συνέπειες αυτής της πολιτικής έχουν ιδιαίτερα δυσμενείς και πολλές φορές δραματικές συνέπειες στους κατοίκους των νησιών, που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, ή διακινούνται για εκπαιδευτικούς και άλλους επαγγελματικούς ή κοινωνικούς λόγους.

Συγκεκριμένα, τα δρομολόγια Ιουλίου – Αυγούστου, που εκτελούνται με φέρρυ της ετ. Ηellenic Seaways, από τον Αγ. Κωσταντίνο μέχρι την Σκόπελο, μια απόσταση 63 ναυτικών μιλίων (ν.μ), το εισιτήριο με επιστροφή για 2 άτομα και ένα ΙΧ, στοιχίζει συνολικά 281,00 με την seaways και 286,00 ευρώ με την ΝΕΛ, ( δηλ για τον κάθε επιβάτη 33 πήγαινε +33 έλα ήτοι 66 ευρώ Χ 2 επιβάτες = 132 ευρώ και για ΙΧ μήκους έως 5 μέτρα 74,50 πήγαινε και 74.50 έλα = 281 ευρώ συνολικά). Με την άλλη εταιρία της Ν.Ε. Λέσβου για 2 άτομα και ΙΧ με επιστροφή, το ταξίδι στοιχίζει 5 ευρώ περισσότερο, δηλ. συνολικά 286,00 ευρώ. Το δρομολόγιο για Αγ. Κωσταντίνο – Σκιάθου με την Hellenic Seaways ανέρχεται συνολικά στο ποσό των 244,00 ενώ με την ΝΕΛ 248,00.

Από τις προσχηματικέ διαφορές που υπάρχουν στις τιμές εισιτηρίων μεταξύ των δύο αναφερομένων εταιριών, διαπιστώνεται ότι η κοινωνία και ο τοπικός τουρισμός των Σποράδων βρίσκεται μπροστά σε καρτέλ, που υποτάσσει την οικονομική ανάπτυξη και φυσικά το τουρισμό των νησιών, στην απληστία και τα κέρδη του εφοπλισμού, με την στήριξη του αντιλαϊκού και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος που κυβερνά.

Από έρευνα ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές γραμμές κρατών της Ε.Ε, διαπιστώθηκε ότι οι τιμές των Σποράδων είναι πρωτοφανείς και ίσως μεταξύ των πιο ακριβών τόσο σε Ελλάδα όσο και στην Ε.Ε. Η σύγκριση που γίνεται στα περισσότερα παραδείγματα, που σας παραθέτω, ισχύει σε σχέση με τις ονομαστικές τιμές, ανεξάρτητα από το ειδικότερο κόστος εκμετάλλευσης των ακτοπλοϊκών γραμμών που ισχύει στα διάφορα κράτη. Η ασυδοσία του ελληνικού εφοπλισμού και το καθεστώς καταλήστευσης που ισχύει, γίνεται ακόμα πιο επαχθές και προκλητικό, αν συνυπολογισθεί 1/ το αφορολόγητο της ελληνικής ακτοπλοΐας (σημ. τα φυσικά και νομικά πρόσωπο στην ελλ. ναυτιλία απαλλάσσονται με νόμο, αυξημένης μάλιστα συνταγματικής ισχύος, από κάθε φορολογική υποχρέωση!). 2/ τα μεροκάματα των ελλήνων ναυτεργατών, που είναι από τα χαμηλότερα στην ευρωζώνη 3/ οι προκλητικές απαλλαγές των εφοπλιστών στο ΦΠΑ και 4/ τα σκανδαλώδη ασφάλιστρα που πληρώνουν οι εφοπλιστές προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ως εργοδοτική εισφορά πληρώνουν 14%!....).

Για να πάρει ο ελληνικός λαός μια ιδέα του συστήματος της άγριας εκμετάλλευσης, της διαφθοράς και της συναλλαγής που έχει στήσει η συμμαχία των εφοπλιστών της επιβατηγού ναυτιλίας με το πολιτικό σύστημα του δικομματισμού και την σύμπραξη του ΥΕΝ, σας παραθέτω παρακάτω μερικά συγκριτικά στοιχεία της έρευνας. Τα στοιχεία αναφέρονται στην περίοδο Ιουλίου – Αυγούστου 2011 και ισχύουν κατά κανόνα για 2 επιβάτες + 1 αυτοκίνητο με επιστροφή, με συμβατικά φέρρυ, σε κάθισμα ή οικονομική θέση.

ΙΤΑΛΙΑ

Genova-Bastia ( Κορσική) : Απόσταση 105,6 ναυτικά μίλια (ν.μ), για 2 επιβάτες + ΙΧ και επιστροφή το ταξίδι στοιχίζει από 234,85 ευρώ ( εταιρία MODY Lines). Διάρκεια ταξιδιού 5 ώρες. Από τις τιμές αυτές και παίρνοντας υπόψη τα ναυτικά μίλια, το δρομολόγιο για Σκόπελο συγκριτικά με Γένοβα - Μπαστιά είναι ακριβότερο πάνω από 60%!..

CATANIA – VALLETTA ( Μάλτα): Απόσταση 96 ν.μ. Ατομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 213,00 ευρώ ενώ τη Σκιάθος, που είναι 45 ν.μ, δηλ. η μισή απόσταση, οι εφοπλιστικές και πολιτικές συμμορίες του δικομματισμού τις τιμολόγησαν 200% πάρα πάνω!

ΓΕΝΟΒΑ – ΟΛΒΙΑ ( Σαρδηνία) : Με το εισιτήριο των 286,00 ευρώ που στοιχίζει η απόσταση 63 ν.μ για Σκόπελο, μπορείς με τα ίδια λεφτά (284 ευρώ ) 2 άτομα +ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ να ταξιδέψεις από τη Γένοβα στην Σαρδηνία, που διαρκεί 10 ώρες, έχοντας διανύσει μια απόσταση 210,7 ναυτικών μιλίων δηλ 3,3 φορές περίπου μεγαλύτερη από την απόσταση ΑΓ. ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΣΚΟΠΕΛΟΣ! Από αυτό και μόνο φαίνεται το μέγεθος της ασυδοσίας και της ληστείας του ελληνικού λαού και των ξένων τουριστών!

ANCONA – SPLIT ( Κροατία ): Απόσταση 127,5 ν.μ..

Επιβάτης 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 161,00 ( ετ. Blue line Ferries )

Επιβάτες 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 196,00 ( ετ. SNAV )

Στα παραπάνω παραδείγματα βλέπουμε ότι σε ονομαστικές τιμές ( χωρίς να υπολογίσουμε τις αποστάσεις) η διαδρομή λ.χ για Σκόπελο, είναι ακριβότερη 75% και 43% αντίστοιχα! Αν λογαριάσουμε τις αποστάσεις οι ανατιμήσεις ξεπερνάνε περίπου το 140% και 110% αντίστοιχα.

ΑΓΓΛΙΑ

ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ – ΔΟΥΒΛΙΝΟ: Η διαδρομή Λίβερπουλ – Δουβλίνο, με διάρκεια ταξειδιού 7,5 ώρες, και 119 ν.μ, δηλ. μια απόσταση διπλάσια από Σκόπελο, στοιχίζει για 2 επιβάτες+ ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 269, 00 ευρώ δηλ. λιγότερο από την απόσταση Αγ. Κωσταντίνου - Σκόπελος (281.00 Ε). Τα ελληνικά εισιτήρια υπολογίζεται ότι είναι ακριβότερα γύρω στο 90%!

LIVERPOOL – DOUGLAS ( Isle of Man- Αγγλία ): Απόσταση 70 ν.μ, διάρκεια ταξειδιού 3,5 ώρες. Επιβάτες 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 158,00 δηλ. η διαδρομή μόνο σε ονομαστικές τιμές είναι 80% περίπου φθηνότερη από την αντίστοιχη για Σκόπελο !

To ίδιο δρομολόγιο με 2 επιβάτες + ΙΧ + επιστροφή και 3 παιδιά μέχρι 15 ετών κοστίζει 288,75 ευρώ δηλ. όσο της Σκοπέλου!

Ντόβερ – Δουγκέρκη (Γαλλία): Απόσταση 40 περίπου ν.μ, διάρκεια ταξιδιού 2 ώρες ( περίπου όσο για Σκιάθο) για 2 άτομα + ΙΧ με επιστροφή = 81,00 E ( ετ. DFDS) και 75,00 E ( με NORFOLK LINE ). Για τη Σκιάθο, που έχει τα ίδια πάνω κάτω μίλια, αυτοί που αγαπάνε την Ελλάδα, όρισαν την τιμή σε 244 ευρώ με την μία εταιρία και 248 ευρώ με την άλλη, δηλ. 300% περίπου πάνω !

Nτόβερ – Καλαί ( Γαλλία): Απόσταση 23 ν.μ, διάρκεια ταξιδιού 1.25’. Ατομα 2 + ΙΧ + Επιστροφή = 84,00 (εταιρία SEAFRANCE). Η τιμή σε σχέση με την διαδρομή Σκιάθου είναι κατά 70 % φθηνότερη!

NEWHAVEN – DIEPPE ( Γαλλία ): Απόσταση 65 ν. μ ( όσο δηλ η Σκόπελος) και διάρκεια ταξιδιού 4 ώρες. Άτομα 2 + ΙΧ +ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 214,00. Οι Σποράδες είναι κατά 33% ακριβότερες.

PORSMOUTH – LE HAVRE ( Γαλλία): Απόσταση 89,5 ν.μ., διάρκεια ταξιδιού 4.15΄.- Δύο (2) + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 110,00 ευρώ προσφορά.

Κανονικό δρομολόγιο επιβάτες 2+ΙΧ+ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 201,00 Ε. Οι παραπάνω τιμές είναι κατά 160% και 42% φθηνότερες από την αντίστοιχη τιμή για Σποράδες.

SWANSEE (Αγγλία)- CORK ( Ιρλανδία) : Εδώ η διαδρομή για 2 άτομα με ΙΧ και επιστροφή, για μια απόσταση 168 ναυτικών μιλίων και ταξίδι 10-12 ωρών, κοστίζει 288,00 ευρώ όσο δηλ. κοστίζει η διαδρομή Άγιος Κωσταντίνος – Σκόπελος 63 ν.μ. και διαδρομή 3 ωρών!!...

ΣΟΥΗΔΙΑ

ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ – ΓΚΟΤΛΑΝΤ (ΝΗΣΊ Σουηδίας ): Απόσταση 106,3 ναυτικά μίλια. Η Διαδρομή για 2 άτομα + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ κοστίζει 176,00 ευρώ είναι δηλ. σε ονομαστικές τιμές φθηνότερη κατά 110 ευρώ σε σχέση με την Σκόπελο και αν λογαριάσουμε ότι η διανυόμενη απόσταση Στοκχόλμης - Γκότλαντ είναι διπλάσια σε σχέση με Αγ. Κωσταντίνο - Σκόπελο, τότε η σουηδέζικη περίπτωση είναι περίπου κατά 160 ευρώ φθηνότερη!

ΔΑΝΙΑ

Frederikshaven – Oslo: Απόσταση 149 ν.μ, ταξίδι περίπου 6 ώρες και 30΄.

Το απλό εισιτήριο επιβάτη οικονομικής θέσης έχει 29 ευρώ(!) ενώ για Σκόπελο, που η απόσταση είναι κατά 2,3 φορές μικρότερη, στοιχίζει 33 ευρώ (!). Επίσης αν λογαριάσουμε την απόσταση, η οποία είναι 3,5 φορές μεγαλύτερη από τη Σκιάθο κλπ η τιμή για μια απλή διαδρομή (1 άτομο ) Αγ. Κωσταντίνος – Σκιάθο είναι 250% περίπου ακριβότερη!

Frederikshaven – Goteborg ( Σουηδία ): Απόσταση 49 ν.μ., ταξίδι 3 ώρες και 20΄:

Άτομα 2 + ΙΧ =ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 150,00 ( ετ. JOTLANTICA ) δηλ 87 % φθηνότερα από τη διαδρομή για Σκόπελο!

Άτομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 196,00 (ετ. STENA DANICA), δηλ. σε ονομαστικές τιμές 43% φθηνότερα από Σκόπελο.

Ατομα 2 + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 233,00 (ετ. SΤΕNA LINES ), περίπου 22% φθηνότερα από Σκόπελο

ΙΣΠΑΝΙΑ

Βαρκελώνη – Ίμπιζα ( Ισπανία ) Για την απλή διαδρομή ενός επιβάτη, μια απόσταση 147 ν.μ, (3 φορές μεγαλύτερη) απο Σκιάθο και 2,3 φορές περίπου από Σκόπελο, με διάρκεια ταξιδιού 8,5 ώρες, στοιχίζει 37 ευρώ δηλαδή τέσσερα ευρώ ακριβότερα για Σκόπελο, όταν η διαδρομή διαρκεί 3 ώρες και έχει απόσταση 63 μίλια!....Η διαδρομή Βαρκελώνη- Ίμπιζα για 2 άτομα+ΙΧ+ΕΠΙΒΑΤΗ στοιχίζει συνολικά 304,00!

Βαρκελώνη – Πάλμα ( Μαγιόρκα): Απόσταση 112 ν.μ, ταξίδι 7,5 ώρες. Άτομα 2 + ΙΧ +ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ = 304, 00 ευρώ. Η τιμή σε σχέση με Σποράδες αναλογικά με την απόσταση είναι κατά 50% φθηνότερη!
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΙΜΩΝ ΓΙΑ ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΕΛΗΝΙΚΩΝ ΛΙΜΑΝΙΩΝ

Παράδειγμα : Για 2 άτομα + ΙΧ + ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Αγ. Κωστανίνος – Σκόπελος ( 63 ν.μ) = 286,00 ( Ηellenic Sea ways)

Κέρκυρα – Μπάρι (166 ν.μ) = 278,20 ( Βεντούρης)

Ραφήνα – Ανδρος ( 38 ν.μ) = 133,60 ( Αγούδημος)

Ραφήνα – Άνδρος ( 38 ν.μ) = 150,00 ( FAST FERRIES)

Πειραιάς – Ρέθυμνο (161 ν.μ) = 304,00 ( Hellenic Seaways)

Πειραιάς – Χανιά (146 ν.μ) = 244,00 ( ΑΝΕΚ)

Πειραιάς – Νάξος (112 ν.μ) = 217,00 (Blue Star Ferries)

Πειραιάς – Μύκονος ( 99 ν.μ) = 226,00 (Ηellenic Seaways)

Πειραιάς – Μήλος ( 93 ν.μ) = 240,00 (Αegean Speed Lines)

Πειραιάς – Κίμωλος ( 83 ν.μ) = 157,00 (Ventouris Sea Lines)

Πειραιάς – Λέσβος (153 ν.μ) = 259,00 (Hellenic Seaways)

Από τον πίνακα μπορείτε και κάνετε τις συγκρίσεις για να δείτε τα μεγέθη της εφοπλιστικής και πολιτικής ασυδοσίας. Και τα άλλα τιμολόγια που παρέθεσα για άλλους ελληνικούς προορισμούς, απλώς για σύγκριση, δεν σημαίνει ότι είναι χαμηλά. Οι τιμές τους είναι επίσης εξαιρετικά υψηλές όχι μόνο σε σύγκριση με τις υπάρχουσες ονομαστικές τιμές, αλλά και σε σύγκριση με τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια που ισχύουν σε άλλες χώρες της Ε.Ε, στις οποίες όπως είναι γνωστό υπάρχουν μεγαλύτεροι μισθοί ναυτικών, φορολογία κλπ. Είναι γνωστό ότι η εφοπλιστική ασυδοσία και τα ιδιαίτερα προνόμια στην ελληνική ακτοπλοΐα , αποτελούν καθεστώς. Θυμίζω ότι οι εφοπλιστές είναι από τους βασικούς χρηματοδότες του δικομματισμού και των υποστηρικτών της πολιτικής του!

H κυβέρνηση και ο υπουργός ναυτιλίας θα πρέπει να εξηγήσουν στον ελληνικό λαό πώς η ίδια εταιρία, που κάνει το δρομολόγιο π.χ των 153 ναυτικών μιλίων για Λέσβο με 259 ευρώ, έρχεται και τα 63 ν.μ από Αγ. Κωσταντίνο – Σκόπελο τα τιμολογεί με 281 ευρώ! Γιατί μια τριπλάσια απόσταση, που είναι αυτή από Κέρκυρα - Μπάρι, το εισιτήριο κάνει 278 ευρώ ενώ τα 63 ναυτικά μίλια μέχρι λ.χ τη Σκόπελο έχουν μεγαλύτερη τιμή!....Δεν θα συνεχίσω. Τα στοιχεία μιλάνε από μόνα τους. Σύντομα θα δώσω στη δημοσιότητα στοιχεία συνολικότερα για τις ελληνικές ακτοπλοϊκες γραμμές Ελλάδας και Ε.Ε.

Δ. Σουλιώτης
Πρ. Νομαρχιακός και Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas

kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.

Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.

Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com