Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναα, αποφασιστική».

Το kentripotideas αποτελεί έναν ηλεκτρονικό δίαυλο διαφόρων άρθρων, τα οποία προέρχονται είτε προσωπικά είτε από ιστοσελίδες Εναλλακτικής Πληροφόρησης.

Απώτερος στόχος είναι η αφύπνιση του μέσου Έλληνα πολίτη μέσω της διάδοσης "μη πολιτικά ορθών" άρθρων, ερευνών, δοκιμίων και βίντεο.

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

31 εκατ. ευρώ για τα Airbus της Ολυμπιακής

Επιτυχημένη αξιοποίηση των δημοσιευμάτων του taxalia και του exomatiakaivlepo που ανέδειξαν το θέμα κάνει και η εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ (http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=437173), που γράφει:
Μόλις 31 εκατ. ευρώ θα εισπράξει τελικά το Ελληνικό δημόσιο για την πώληση των τεσσάρων Airbus Α340 - 300 της παλιάς..
Ολυμπιακής, που βρίσκονται σε ακινησία στον Διεθνή Αερολιμένα «Ελ. Βενιζέλος» από το 2009, λόγω απομείωσης της αξίας τους.
Τα εν λόγω αεροσκάφη είχαν αγοραστεί μεταξύ 1997-1999 με εγγύηση του δημοσίου, η οποία έφτασε τα 200 εκατ. ευρώ, προς αντικατάσταση των Boeing 737 που χρησιμοποιούσε η ΟΑ την δεκαετία του 1980.

Όπως πληροφορείται «Το Βήμα», ο τεχνικός σύμβουλος της συγκεκριμένης αποκρατικοποίησης, δηλαδή η Γαλλική SL Engineering & Services, πέρασε από φύλλο και φτερό τα αεροσκάφη κι εντόπισε ότι έχει λήξει ο κύκλος ζωής μίας σειράς ζωτικών μερών και συστημάτων των Airbus, τα οποία βρέθηκαν σε κακή κατάσταση. Έτσι, οι σύμβουλοι εισηγηθηκαν την αναπροσαρμογή της θεωρητικής αξίας των αεροπλάνων μεταξύ 35 και 45 εκατ. ευρώ. Σημειωτέον, πάντως, ότι η αρχική τους αποτίμηση ανερχόταν στα 180 εκατ. ευρώ.

Στον σχετικό διαγωνισμό, η Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων επέλεξε την καλύτερη προσφορά που είχε κατατεθεί, δηλαδή αυτή της Apollo Aviation Group, η οποία προσέφερε 40,4 εκατ. δολλάρια, ήτοι 31 εκατ. ευρώ.

Όπως μεταδίδουν πηγές με εξαιρετική γνώση της υπόθεσης, τα δύο μέρη έχουν υπογράψει τα συμβόλαια μεταβίβασης των αεροσκαφών από την πλευρά τους και την Τρίτη αναμένεται το θέμα να κλείσει οριστικά, καθώς ο αγοραστής θα βάλει την τελική «τζίφρα» στο ντιλ. Εάν δεν το κάνει, θα χάσει εγγύηση ύψους δυο εκατ. ευρώ.

Είχε προηγηθεί άγονος διαγωνισμός το 2010, στον οποίο η Αμερικανική Cirrus προσέφερε 93 εκατ. δολλάρια, όμως λίγο πριν από την υπογραφή έκανε πίσω. Ο δεύτερος στη σειρά πλειοδότης, δηλαδή η Sawa Air, κρίθηκε από τον σύμβουλο της αποκρατικοποίησης (Lazard) ως έχων αναξιόπιστη οικονομική βάση και απορρίφθηκε, ενώ η τρίτη προσφορά κυμαινόταν στα 36 εκατ. δολλάρια, κρίθηκε ιδιαίτερα χαμηλή και δεν έγινε αποδεκτή.

Αμερικανική εταιρία, ελληνικών συμφερόντων

Στην Αμερικανική εταιρία Apollo Aviation Group, η οποία και θα αγοράσει τα αεροσκάφη, συμμετέχει εμμέσως το fund, Sciens Capital Management, το οποίο χειρίζεται επενδύσεις ύψους 5,7 δισ. δολλαρίων, έχει έδρα στη Νέα Υόρκη και πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Έλληνα επενδυτή, κ. Ι. Ρήγα, ο οποίος εμπλέκεται σε διάφορες υποθέσεις εγχώριου ενδιαφέροντος.

Η εμπλοκή του στην Apollo γίνεται μέσω του Sciens Aviation Special Opportunities Fund (SASOF), δηλαδή το επενδυτικό ταμείο που συνεστήθη μεταξύ των ιδρυτών της Apollo, κ.κ. Γουίλιαμ Χόφμαν και Ρόμπερτ Κορν και της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, Sciens International Investments and Holdings S.A (Sciens Διεθνών Συμμετοχών) του κ. Ρήγα.

Η στρατηγική της SASOF είναι η εξαγορά επιβατικών αεροσκαφών είτε για ενοικίαση είτε για άμεση διάλυση και πώληση των συστημάτων και των μερών τους, σύμφωνα με τους επιτελείς της εταιρίας.

H SASOF ήδη διαθέτει 11 εμπορικά αεροσκάφη και στοχεύει να εξαγοράσει άλλα 16, τέσσερα εκ των οποίων τα τέσσερα Airbus της παλαιάς Ολυμπιακής. «Το Fund δημιουργήθηκε για να κεφαλαιοποιήσει τις επενδυτικές ευκαιρίες, που προσφέρονται από την πολλή μεγάλη παρακμή των αξιών των χρησιμοποιούμενων αεροσκαφών, που προκλήθηκε από την παγκόσμια οικονομική κρίση» δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος του Δ.Σ της Apollo, κ. Κορν.

Ελληνικό «χρώμα» στην υπόθεση

Το ελληνικό σκέλος της υπόθεσης παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον για τη χώρα μας, καθώς ο κ. Ρήγας αποτελεί το «αφεντικό» της ιστορικής εφημερίδας της Βορείου Ελλάδος, «Μακεδονία», στην οποία οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι από το καλοκαίρι και βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας από την 1η Νοεμβρίου. Μάλιστα, πολλοί εξ αυτών ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά μέσα στις γιορτές από την διοίκηση της εταιρίας να υπογράψουν εθελουσία έξοδο, ειδάλλως θα τοποθετούνταν σε λίστα του προς απόλυση προσωπικού.

Παράλληλα, η έρευνα των ελεγκτών της Τράπεζας της Ελλάδος στην Proton Bank του κ.Λ. Λαυρεντιάδη έδειξε ότι εξωχώρια εταιρία του κ. Ρήγα, η Sciens Cyprus Properties & Holdings Ltd, έλαβε δάνειο εξπρές από την Proton Bank, ύψους 35 εκατ. ευρώ τα Χριστούγεννα του 2010. Σύμφωνα, πάντως, με την εισηγμένη, δηλαδή την Sciens Διεθνών Συμμετοχών, «η σχέση της εταιρίας με την Proton Bank αφορά σε βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ, που είχε εκταμιευθεί τον Μάρτιο του 2010».

Πάντως, σύμφωνα με ανακοίνωση του κ. Ρήγα, που κοινοποιήθηκε την Δευτέρα, στο πλαίσιο υποβολής υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης από την εξωχώρια SCIENS INTERNATIONAL ACQUISITION I LTD, η οποία έχει έδρα τα Νησιά Κέϊμαν και ανήκει στον ίδιο, για την απόκτηση του συνόλου των μετοχών της Sciens Διεθνών Συμμετοχών, ο Έλληνας επενδυτής ελέγχει τις εταιρίες:

Sciens Hellenic Capital Ltd, Z.MAN (Cyprus) Ltd, SCP Share Exchange Co, SCP Exchange Management Ltd, NIKH LLC (Delaware), SSSMF Cayman SI Guarantor Ltd, SSSMF Cayman SI Holding Ltd, SSI (Athens) Holdings I LLC, SSI (Athens) Holdings III LLC, Plainfield Luxembourg SARL και SSI (Athens) Holdings II LLC.
 
 
Σχόλιο αναγνώστη ....

Ηφαιστίωνας είπε...
Λοιπόν, για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους διοτι μόνο το "Βήμα" θα μπορούσε να γράψει τέτοια αποπροσανατολιστικά πράγματα. Πρώτον τα "λάθος" αεροπλάνα αυτά αγοράστηκαν τότε για την ΟΑ για "λάθος" δρομολόγια, δηλαδή ο τύπος αυτός δεν ήταν ο ενδεδειγμένος για την ΟΑ (για τα δρομολόγια που ήθελε να κάνει). Τότε λοιπόν που ήταν πρ.., της ΟΑ ο...(ονόματα δεν λέμε μη φάμε καμιά αγωγή) και "αφεντικό" η κα.... και αρχιχειρ... ο.. (πάλι ονόματα δεν λέμε). Γιατι τα παρείγγειλαν άραγε αφού δεν έκαναν για τη δουλειά που ήθελε η ΟΑ; Τέλος πάντων. Όποιος έκανε την εποχή εκείνη ρεπορτάζ ξέρει. Αλλά να δούμε σήμερα κάτι άλλο: Ένα Airbus A340-500 σήμερα μεταχειρισμένο με 45.000 ώρες πτήσης, αλλά ήδη ΠΛΟΗΜΟ (π.χ. ένα της Emirates) στοιχίζει 45 εκατ. δολλάρια. Γιά να δούμε τώρα: Βεβαίως τα αεροσκάφη αυτά είχαν προβλήματα λόγω ακινησίας. Δεν χρειαζόταν να πληρωθεί ό σύμβουλος SL Engineering & Services για να το διαπιστώσει. Έτσι λοιπόν, ρωτώντας ένα ειδικό ή αν θέλετε ένα πιλότο θα σας έλεγε τα εξής απλά. Γιατί δεν έδιναν τα δύο στην ΠΑ που τα χρειαζόταν για τάνκερ ανεφοδιασμού τών μαχητικών, και τα άλλα δύο στην ΕΑΒ να τα κάνει ΠΛΟΗΜΑ με πολύ καμηλό κόστος και να τα πουλήσει το ελληνικό δημόσιο έπειτα στην τιμή της σημερινής αγορά που είναι αυτή που έγραψα πιό πάνω(κα μάλιστα 30-40 εκατ. δολλάρια τό ένα παρακαλώ; Από τήν πώληση δηλαδή μόνο των δύο εκ τών τεσσάρων , το ελληνικό δημόσιο θα είχε όφελος πάνω από 60 εκατ. δολλάρια αλλά οφελημένη θα έβγαινε και τη Πολεμική μας Αεροπορία (ΠΑ). Αλλά όχι ο "σύμβουλος" αποκρατικοποίησης παίρνει ασφαλώς τη μίζα του συν όποιοι άλλοι εμπλέκονται στην πώληση.... Ακούει κανένας Πεπόνης ή Μουζακίτης για αυτά τα εγκλήματα;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas

kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.

Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.

Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com