Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναα, αποφασιστική».

Το kentripotideas αποτελεί έναν ηλεκτρονικό δίαυλο διαφόρων άρθρων, τα οποία προέρχονται είτε προσωπικά είτε από ιστοσελίδες Εναλλακτικής Πληροφόρησης.

Απώτερος στόχος είναι η αφύπνιση του μέσου Έλληνα πολίτη μέσω της διάδοσης "μη πολιτικά ορθών" άρθρων, ερευνών, δοκιμίων και βίντεο.

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Boeing 797


  Un géant pouvant emporter 1000 passager sur 10,000milles (16,000km) à 0.88mach (654mph – 1061kmh). Tout un rêve.!
Rêve travaillé en secret depuis longtemps, ces images ont été prise par un photographe amateur.
Ένα γιγαντιαίο αεροπλάνο που είναι ικανό να μεταφέρει 1000 επιβάτες για 10,000 μίλια (16,000 χιλιόμετρα) με ταχύτητα 0.88mach (654 μιλίων/ώρα - 1061 χλμ/ώρα). Όλα ένα όνειρο! Ένα όνειρο που κρατιόταν μυστικό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτές οι εικόνες ελήφθησαν από έναν ερασιτέχνη φωτογράφο.
 

 
 
LE BOEING 797
Boeing est à préparer le lancement ce nouveau transporteur de 1000 passagers qui pourrait chambarder l’industrie du voyage aérien.
Son design révolutionnaire qui combine aile et fuselage a été développé en collaboration avec le Centre de recherche de la NASA.
Ce"mammouth" aura une envergure de 265pi (comparativement aux 211 du 747) et pourra utiliser les piste aménagées pour l’A380 d’AIRBUS dont l’envergure fait 262pi.
Le 797 est une réponse directe à l’A380 qui a déjà obtenu 159 commandes fermes. Boeing a "tué" son 747X SuperStretchedJumbo en 2003 après le peu d’intérêt montré par les compagnies aériennes. On a plutôt poursuivi le développement de l’Ultime Tueur d’Airbus, le 797, à l'usine fantôme de Long Beach en Californie. 
L’Airbus A380 a été sur les planches à dessin depuis 1999 et requis 13 milliards en coûts de développement donnant ainsi un certain avantage à Boeing, car Airbus est prisonnier du "vieux" style tubulaire de leurs avions pour les prochaines décennies.
 
Le 797 est en fait une immense Aile volante.
 
BOEING 797

Η Boeing ετοιμάζεται γα το λανσάρισμα αυτού του νέου μεταφορέα επιβατών των αεροπορικών εταιρειών που θα μπορεί να μεταφέρει 1,000 επιβάτες και να φέρει τα πάνω κάτω στον τομέα των αεροπορικών ταξιδιών.

Η επαναστατική σχεδίαση του, που συνδυάζει κι ενλωνει την πτέρυγα με την άτρακτο του, αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών της NASA.

Αυτό το "μαμούθ" έχει άνοιγμα φτερών 265pi (σε σύγκριση με τα 211 του 747) που μπορούν να χρησιμοποιούν την πίστα προσγείωσης στην οποία θα κατάφερνε να προσγειωνόταν  και κι ένα Airbus A380 με άνοιγμα φτερών τα 262pi.

Το 797 είναι μια άμεση απάντηση στο Α380 το οποίο έχει ήδη λάβει 159 παραγγελίες. Η Βoeing καθήλωσε την κατασκευή των 747XSuperStretchedJumbo της το 2003, λίγο μετά το ενδιαφέρον που επέδειξαν οι αεροπορικές εταιρείες για το δεύτερο. Αντ 'αυτού, συνέχισε να αναπτύσσει το τελικό δολοφόνο της Airbus, το 797 της, στο φάντασμα-εργοστάσιο της στο Long Beach της Καλιφόρνιας.

Το Airbus A380 βασίζεται σε προδιαγραφές του 1999 και απαιτούνται 13 δισ. δολάρια σε κόστος ανάπτυξης τους, παρέχοντας έτσι ένα πλεονέκτημα για την Boeing ενώ η Airbus είναι εγκλωβισμένη εξαιτίας
του "παλιού" στυλ των σωληνωτών αεροσκαφών για τις επόμενες δεκαετίες.

Το 797 είναι στην πραγματικότητα ένα τεράστιο ιπτάμενο φτερό.
 
Il y a plusieurs grands avantages dans le design "Fusion aile et fuselage." Le plus important étant le ratio "Ascenseur et Traînée" qui devrait augmenter d’un étonnant 50%. Il en résultera une réduction de poids globale de l'avion d’environ 25% et ainsi donner une efficacité supérieure de 33% en carburant vs l'A380. 
 
"La forte rigidité de cellule" est un autre facteur clé dans la technologie "Fusion aile et fuselage." Cela réduit les turbulences et crée moins de stress sur la cellule et ajoute à l'efficacité en carburant, ce qui permettrait au 797 de faire 10,000 milles avec 1000 passagers à bord tout en maintenant une confortable vitesse de croisière  de Mach 0,88 ou 654 MPH. Autre avantage sur la structure tubulaire et son type d'aile limitant l'A380 à 570 MPH.
 
Υπάρχουν πολλά σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά στο σχεδιασμό "συνενωμένης πτέρυγας και ατράκτου." Το πιο σημαντικό απ’ αυτά είναι ο λόγος της "άντωσης και της οπισθέλκουσας", που αναμένεται να αυξηθεί κατ’ ένα εκπληκτικό ποσοστό του 50%, που θα οδηγήσει σε μείωση του συνολικού βάρους του αεροσκάφους κατά περίπου 25% και έτσι να δώσει υψηλότερη απόδοση της τάξης του 33% στα καύσιμα έναντι του Α380.
"Η υψηλή ακαμψία του κύττάρου» είναι ένας άλλος βασικός παράγοντας στον τομέα της τεχνολογίας  «σύντηξης πτέρυγας και ατράκτου», που μειώνει τους στροβιλισμούς και δημιουργεί λιγότερο άγχος για το κύτταρο και προσθέτει περισσότερη αποδοτικότητα στα καύσιμα η οποία θα επιτρέψει την κάλυψη εμβέλειας πτήσης του 797 των 10.000 μιλίων με 1.000 επιβάτες ενώ διατηρεί παράλληλα μια άνετη ταχύτητα πλεύσης της τάξης του Mach 0,88 ή 654 MPH. 
 
La date exacte de l'introduction du 797 sur le marché est encore incertaine. Mais les lignes de bataille sont clairement tracées dans cette guerre pour la suprématie future de l’aviation civile.
>Υπάρχουν πολλά σημαντικά πλεονεκτήματα όσον αφορά στο σχεδιασμό "συνενωμένης πτέρυγας και ατράκτου." Το πιο σημαντικό απ’ αυτά είναι ο λόγος της "άντωσης και της οπισθέλκουσας", που αναμένεται να αυξηθεί κατ’ ένα εκπληκτικό ποσοστό του 50%, που θα οδηγήσει σε μείωση του συνολικού βάρους του αεροσκάφους κατά περίπου 25% και έτσι να δώσει υψηλότερη απόδοση της τάξης του 33% στα καύσιμα έναντι του Α380.
 
"Η υψηλή ακαμψία των κυττάρων» είναι ένας άλλος βασικός παράγοντας στον τομέα της τεχνολογίας  «σύντηξης πτέρυγας και ατράκτου», που μειώνει τους στροβιλισμούς και δημιουργεί λιγότερο άγχος για το
κύτταρο και προσθέτει περισσότερη αποδοτικότητα στα καύσιμα η οποία θα επιτρέψει την κάλυψη εμβέλειας πτήσης του 797 των 10.000 μιλίων με 1.000 επιβάτες ενώ διατηρεί παράλληλα μια άνετη ταχύτητα πλεύσης της τάξης του Mach 0,88 ή 654 MPH. 
 
Η ακριβής ημερομηνία  του λανσαρίσματος του Boeing797 στην αγορά εξακολουθεί να είναι αβέβαιη. Όμως, οι γραμμές της μάχης είναι σαφείς σ’ αυτόν τον πόλεμο για την κατάκτηση της μελλοντικής υπεροχής στην πολιτική αεροπορία.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas

kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.

Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.

Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com