γραφει ο αρισταρχος
Της πατόζας η …βίδα
Τώρα τι μούρθε και θυμήθηκα τον φίλο μου τον Παύλο. Ήταν μάρτυρας, μαρτυριάρης του Ιεχωβά. Παρ’ ότι ο πατέρας του ήταν ιερέας ή κάτι τέτοιο αυτός μόνο κατ’ όνομα “γιαχο(υ)βάς”.Για να παίρνει κάποιο επίδομα. Ήταν πολύ ξύπνιος για να τον συνεπαίρνουν κάτι τέτοια.
Μηχανικός αυτοκινήτων και καλός. Περιζήτητος! Όταν είσαι αστέρι όλοι σε μαθαίνουν. Αλλά δεν μπορούσε να ..
συγκρατήσει την γλώσσα του. Τον εξέθετε πάντα ο αυθορμητισμός του. Τον πλησίασαν από ένα συνεταιρισμό να τους επισκευάσει μια τρισάθλια πατόζα. Πατόζα;
-Και τι εστί πατόζα ωρέ Αρίσταρχε;
-Sorry, ωρέ τζόβανα.
Πατόζα είναι ένα πράμα σαν βαγόνι που εξέχουν σφόνδυλοι και ιμάντες. Έχει τέσσερις ρόδες και κίνηση παίρνει από τον σφόνδυλο (με ιμάντα) ενός τρακτέρ σαν κι αυτό που ισοπεδώνει το τσίου, τσίου. Ρίχνουμε, δηλαδή έριχναν, από πάνω τα στάχυα που θέριζαν οι θεριστάδες με τα δρεπάνια( καμιά σχέση με τον εξ αποδώ με το ένα αλλά κοφτερό δρεπάνι) και όπως κουνιόντουσαν όλα τα κινητά μέρη χώριζαν το στάρι από τα τσόφλια και την ήρα. Δηλαδή μια κινητή αλωνιστική μηχανή. Και το σημείο της επιλογής για εργασία λεγόταν “γκλαμπάτσα”.
Είκοσι τέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο δουλειά η πατόζα τάφτυσε. Δεν ήταν κομμάτι και σε καλή κατάσταση όταν την αγόρασαν κοψοχρονιά από την ομοσπονδία. Έτσι αποφάσισαν και “μειοδότησαν” στον Παύλο τον Γιαχοβά να την επισκευάσει στα μέσα του Ιούνη και με θερμοκρασίες θανατηφόρες για Σουηδούς και Νορβηγούς.
Ντάλα ο ήλιος. Κι ο Παυλάρας ξαπλωμένος στα υποκάτωθεν της πατόζας με τον ιδρώτα να τρέχει από το κούτελο και τα μαλλιά φτιάχνοντας ρυάκια που τον γαργαλούσαν και έπεφταν στα μάτια του κάνοντάς τα να τσούζουν. Ύστερα έτσι και έκανε πως σηκωνόταν ξεγλιστρούσε από την σπονδυλική του στήλη για να χωθεί ανάμεσα στα στρόγγυλα ημισφαίρια τα περιβάλλοντα το ιερόν οστούν και κατέληγε στην σέλλα(όχι του ποδηλάτου) αλλά ακριβώς κάτωθεν του …απευθυσμένου. Δηλαδή μια κατάσταση σχιζοφρενική αν αναλογιστεί κανείς την αμοιβή που συμπεφωνημένη ήταν μόνο εκατό δραχμές! Σημερινά περίπου τριάντα λεπτά με ισοδύναμη σημερινή καταναλωτικότητα 30ευρώ. Καλάααααααα!
Η πατόζα, λοιπόν, στην “γκλαμπάτσα” κι ο Παυλάρας από κάτω με θερμοκρασία τριάντα τριών βαθμών να την επισκευάζει. Από το πρωί έγινε παρέλαση των μετόχων του συνεταιρισμού να ρωτούν για την πρόοδο των εργασιών. Υπομονετικά ο Παυλάρας τους εξηγούσε. Αλλά όλα έχουν κάποιο τέλος. Το ίδιο και η καλωσύνη και η ψυχραιμία του μάρτυρα.
Σ’ αυτή την ύπτια και άβολη θέση ξαφνικά βλέπει δυό πόδια ντυμένα με τσόχινα μπατζάκια και δυό χοντροπάπουτσα τεράστια σε μέγεθος με νούμερο περίπου σαράντα έξη. Σταμάτησαν ακριβώς μπροστά του και από πάνω τους ήρθε μια βαριά βραχνή φωνή.
-Τι κάνς ικεί κάτ ωρέ ζαγάρ;
-Μέτοχος του συνεταιρισμού είσαι θείο; Απάντησε ο Παύλος χωρίς να καταδεχτεί να τον κοιτάξει.
-Ναι, είμι κι παραείμι. Απάντησε ο μέτοχος.
Τότε ο Παυλάρας πιάνει με τα γρασαρισμένα του χέρια μια βίδα και του την προτείνει, χωρίς πάντοτε να βγει από την ξαπλώστρα.
-Πάρε το μερτικό σου και δίνε του!
Χαχαχαχαχαχα! Το γέλιο που έπεσε όταν μας τόπε ακούστηκε μέχρι Χαριλάου.
Χαχαχα γέλασα και τώρα που το θυμήθηκα και τόγραψα.
Χα,χ …γέλασα μόλις άκουσα στους πρωταγωνιστές του Θοδωράκη την Αρβελέρ να λέει πως τον Σεπτέμβριο του 2013 θα μας δώσουν ένα εφ’ άπαξ και θα μας δώσουν δρόμο από Ευροζώνη και Ευρωένωση. Θα πάρουμε το μερτικό μας από τον συνεταιρισμό.
Την βίδα μας, και ύστερα θα σβήσουμε σαν κράτος, σαν έθνος.
Και το γέλιο μου πάγωσε.
Και βούρκωσα.
Και έκλαψα.
Και τσαντίστηκα.
Και οργίστηκα.
Και ορκίστηκα!
Όσο ζω, αυτό δεν θα γίνει ποτέ! Και ο όρκος ήταν και είναι για την πατρίδα.
αἰέν ἀριστεύειν
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com