Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναα, αποφασιστική».

Το kentripotideas αποτελεί έναν ηλεκτρονικό δίαυλο διαφόρων άρθρων, τα οποία προέρχονται είτε προσωπικά είτε από ιστοσελίδες Εναλλακτικής Πληροφόρησης.

Απώτερος στόχος είναι η αφύπνιση του μέσου Έλληνα πολίτη μέσω της διάδοσης "μη πολιτικά ορθών" άρθρων, ερευνών, δοκιμίων και βίντεο.

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

ΕΝΑΣ “ΞΕΝΟΣ” ΥΒΡΙΣΤΗΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ


Ο Γιώργος Ξένος στήνει «Πύλες» στους Δελφούς

Γράφει ο Λύκιος.

Από τις 16 Δεκεμβρίου του 2012 έως και τις 30 Απριλίου του 2013, στον ιερό αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και συγκεκριμένα στο Μουσείο, συμβαίνει μια απίστευτη σύληση της ιερότητας και της σημαντικότητας του χώρου.

Η νομενκλατούρα της ελληνικής παρακμιακής «κουλτούρας» του υπουργείου πολιτισμού, έκρινε ότι δίπλα στα εκθέματα που προέρχονται από τον χώρο των Δελφών, ηλικίας 2500 ετών, απίστευτης αισθητικής και τεχνοτροπίας, ταιριάζει να εκτεθεί ένα σύνολο από χαρτιά και τελάρα που πάνω τους, κάποιος μουτζούρωσε γραμμές και ασυνάρτητα γράμματα με μαύρο μελάνι!

Πρόκειται για κάποιο ψώνιο της ελληνικής υποκουλτούρας, που πίστεψε ότι είναι καλλιτέχνης. Δεν μας πειράζει αυτό καθαυτό το εν λόγω άτομο, αφού είναι δική του υπόθεση να πιστεύει ότι θέλει (ή ότι του επιτρέπουν) για τον εαυτό του. Δικαίωμά του!

Κάποιοι όμως, θέλουν να επιβάλλουν στο σύνολο της κοινωνίας την δική τους άποψη για το τι είναι τέχνη και τι δεν είναι…  Και προφανώς τα «έργα» του κ. Γιώργου Ξένου, είναι Η ΤΕΧΝΗ που εκφράζει τον σημερινό πολιτισμό μας και ως εκ τούτου θα πρέπει να αντιπαρατεθεί με τα εκθέματα των Δελφών, όπως αυτά του Αντινόου και του Ηνιόχου σε μάρμαρο και χαλκό που έφτιαξαν οι αρχαίοι καλλιτέχνες!

Αλλά ακόμη και έτσι να ήταν, η έκθεση έργων τέχνης γίνεται σε ειδικούς προς τον σκοπό αυτό χώρους, που ονομάζονται γκαλερί τέχνης ή απλά καλλιτεχνικές εκθέσεις. Εκεί μπορεί κανείς να επισκεφτεί τους χώρους και να θαυμάσει τα έργα του καλλιτέχνη, αφού προηγουμένως θα  το έχει επιλέξει συνειδητά.

Στην περίπτωση του Μουσείου των Δελφών όμως, ο επισκέπτης γνωρίζει ότι θα δει τα εκθέματα-ευρήματα του παρακείμενου αρχαιολογικού χώρου, υψίστης ιστορικής, αρχαιολογικής και φιλοσοφικής σημασίας και θα θαυμάσει παράλληλα την αψέγαστη αρχαιοελληνική τέχνη, μαζί με την αρμονική και αισθητική αντίληψη που είχαν οι τότε καλλιτέχνες.  Όταν ξαφνικά όμως, ο επισκέπτης αντιληφθεί ότι δίπλα στα αρχαία αγάλματα βρίσκονται και χαρτιά κολλημένα στον τοίχο με σελοτέηπ και ασυνάρτητα γράμματα με μαύρο μαρκαδόρο, ενώ δίπλα μια επεξηγηματική επιγραφή αναφέρει «-Η Πύλη- του Γ. Ξένου», ενώ στην επόμενη αίθουσα τα αντίστοιχης ανοησίας «έργα», μονοπωλούν, τότε τι ακριβώς συνειρμούς οδηγείται να κάνει;

Αφού δηλαδή πρώτα θαύμασε τα αρχαιοελληνικά εκθέματα και τον πολιτισμό που αυτά εκπροσωπούσαν, στην συνέχεια  έρχεται αντιμέτωπος με ένα σοκαριστικό θέαμα. Βλέπει την κακογουστιά, την υπερβολή και το κενό περιεχόμενο κάποιων υποτιθέμενων «έργων τέχνης», δείγματα αμετροέπειας, πνευματικής θολότητας και ανούσιου μοντερνισμού, έργων που υποδηλώνουν ερεβώδες ψυχικό υπόβαθρο και ψυχική νόσο. Είναι αναμενόμενο λοιπόν, ο επισκέπτης να συγκρίνει την αρχαία με την νέα εποχή! Από την σύγκριση αυτή, εύκολα θα συνάγει το συμπέρασμα ότι ο υψηλός πολιτισμός των αρχαίων Ελλήνων χάθηκε απόλυτα και την θέση του πήρε η -απόλυτη επίσης- ηθική και πνευματική κενότητα, η εξαθλίωση και ο εκφυλισμός. Οι Έλληνες πλέον, θα φαίνονται ως ανάξιοι κληρονόμοι και συνεχιστές των αρχαίων προγόνων τους.

Αυτό επιθυμούν να αναδείξουν οι φωστήρες του υπουργείου πολιτισμού; Την παρακμή του πολιτισμού μας, που πρέπει να την θυμίζουμε επισταμένως σε κάθε τουρίστα που έρχεται στην χώρα μας, με την διάθεση να θαυμάσει από κοντά τον λαμπρότερο πολιτισμό που έμαθε από το σχολείο του;

Αν ναι, τότε οι υβριστές του ελληνισμού και οι συκοφάντες γραικύλοι που πληρώνονται από το υστέρημα του πενόμενου ελληνικού λαού, θα πρέπει να λογοδοτήσουν και να απολογηθούν. Παρότι στο βιβλίο επισκεπτών, πολλοί κατακρίνουν την παρουσία των «έργων» Ξένου, η αρμόδια υπάλληλος του Μουσείου, μειδιάζει και ειρωνεύεται τους θιγέντες  Έλληνες …  και βέβαια δεν θα μεταφέρει ποτέ τους προϊσταμένους της, την απαξία αυτής της επιλογής.

Ας καταλάβουν καλά, ότι το Μουσείο είναι χώρος έκθεσης αρχαιολογικών ευρημάτων και όχι γκαλερί.

Η ακόλουθη επιστολή, απεστάλη στο Υπουργείο Πολιτισμού:

«Η έκθεση των “έργων” του Ξένου στο μουσείο των Δελφών, αποτελεί υψίστη ύβρη στον πολιτισμό μας, καθώς και στην απαράμιλλου κάλους και αισθητικής, αρχαιοελληνική τέχνη. Ένα μουσείο, το οποίο αποτελεί ιδιόκτημα του ελληνικού λαού και όχι κάποιων υπαλλήλων του υπουργείου πολιτισμού, οφείλει να εκθέτει τα ευρήματα του αρχαιολογικού χώρου, με απόλυτο σεβασμό σε αυτά, αλλά και ότι εκπροσωπούν.

 Αυτά, εκπροσωπούν την τελειότητα της αισθητικής και της τέχνης των αρχαίων προγόνων των Ελλήνων και αποτελούν φωτεινό παράδειγμα, για το που δύναται να φθάσει ένας ανθρώπινος πολιτισμός. Αποτελεί δε παρακαταθήκη και κληροδότημα για τους επιγόνους, όχι μόνο των Ελλήνων, αλλά και όλων όσων κοινωνούνται  με αυτά, από όλο τον κόσμο. Εμείς, οι απόγονοι και κληρονόμοι τους, οφείλουμε τον σεβασμό στα κειμήλια αυτά, αφού αποτελούν θησαυρό ανεκτίμητης πνευματικής αξίας. Η νόθευση του ιερού αυτού χώρου, από «έργα» ενός αμφισβητήσιμης αξίας αυτοαποκαλούμενου «καλλιτέχνη», τα οποία αποτελούν κυριολεκτικά μελανές μουντζούρες σε λευκό χαρτί και γυαλί, προκαλούν το όνειδος κάθε επισκέπτη και θαυμαστή του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, ενώ δημιουργούν συνειρμούς από την αυθόρμητη σύγκριση της αίσθησης του κάλους και της τέχνης των αρχαίων, με αυτή των νέων Ελλήνων…   Εύκολα κανείς, θα θεωρούσε τους νέους Έλληνες, ανάξιους κληρονόμους του αρχαίου τους παρελθόντος!

Ποιός είναι αυτός που έχει δικαίωμα να νοθεύει και να ασελγεί στην ιερή μας κληρονομιά, επ΄ονόματι της νεο(θολο)κουλτούρας και να προσβάλλει αυτήν με κάθε είδους «μοντέρνα» άποψη περί του τι εστί τέχνη; Το μουσείο των Δελφών, αποτελεί γκαλερί κουλτουριάρηδων «καλλιτεχνών» ή έναν χώρο τον οποίο πληρώνουμε ακριβά (6 ευρώ έκαστος) για να δούμε και να θαυμάσουμε από κοντά τα ευρήματα του αρχαίου αυτού χώρου;  Με ποιο δικαίωμα, κάποιος αποφασίζει ότι μαζί με αυτά πρέπει να δούμε και τις μουτζούρες ενός ψώνιου της σημερινής παρακμιακής «τέχνης»;  Αν θέλαμε να δούμε ορνιθοσκαλίσματα και μουτζούρες, θα μπορούσαμε να επισκεφθούμε μια γκαλερί (ή έναν παιδικό σταθμό της γειτονιάς μας)!

Αν ήμουν Ιάπωνας επισκέπτης, αφού θαύμαζα τους κούρους, τα απίστευτου καλούς αγάλματα του Αντινόου και του Ηνιόχου, καθώς και τα υπόλοιπα εκθέματα, θα γελούσα με τα «έργα» του Ξένου  μέσα στον ίδιο ιερό χώρο και έπειτα θα συλλογιζόμουν κατά πόσο εξέπεσε ο ελληνικός πολιτισμός, μέσα στην πάροδο των 2500 χρόνων που μεσολάβησαν…

Όμως, εκτός της επιλογής των «έργων» του Ξένου, ακόμη και αντίστοιχα έργα κάποιου σπουδαιότερου και αληθινότερου καλλιτέχνη κι αν εξέθεταν, πάλι θα αποτελούσε νόθευση και ιεροσυλία, η παράλληλη παράθεση σύγχρονων έργων με αυτά των αρχαίων Ελλήνων.

Κύριοι, αφήστε τις απόψεις σας περί τέχνης στους γκαλερίστες και σεβαστείτε τους αρχαίους χώρους, αφού αυτοί δεν σας ανήκουν και ως εκ τούτου δεν έχετε κανένα δικαίωμα να τους νοθεύετε σύμφωνα με τις άρρωστες ιδεολογίες σας.

Παρακαλώ πολύ, να καθαιρέσετε άμεσα τα «έργα» του Ξένου από το μουσείο των Ελλήνων (Δελφών) και να τα αναρτήσετε όπου αλλού επιθυμείτε, μακριά όμως από την ιστορία και τον αρχαίο πολιτισμό μας.

Επίσης σας παρακαλώ να δείτε τις αρνητικές κριτικές που καταγράφονται στο βιβλίο επισκεπτών του Μουσείου και να υπολογίσετε την αλγεινή εντύπωση που προκαλεί στους επισκέπτες η εσφαλμένη σας αυτή επιλογή!

 Ευχαριστώ.»

Όποιος επισκεφτεί το Μουσείο των Δελφών, ας μην ξεχάσει να διαμαρτυρηθεί έντονα στους υπαλλήλους και να καταγράψει την ένστασή τους στο βιβλίο επισκεπτών.

ΛΥΚΙΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas

kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.

Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.

Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com