Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναα, αποφασιστική».

Το kentripotideas αποτελεί έναν ηλεκτρονικό δίαυλο διαφόρων άρθρων, τα οποία προέρχονται είτε προσωπικά είτε από ιστοσελίδες Εναλλακτικής Πληροφόρησης.

Απώτερος στόχος είναι η αφύπνιση του μέσου Έλληνα πολίτη μέσω της διάδοσης "μη πολιτικά ορθών" άρθρων, ερευνών, δοκιμίων και βίντεο.

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ … ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - 30/07/2014

ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

-                     Το σχέδιο ήταν το ίδιο κείμενο του 2010, για το οποίο «χύθηκε» πολύ κόπος και μελάνι, χωρίς να ληφθεί καμία πρόταση, κανενός φορέα υπ’όψιν.
-                     Ανεξήγητα δηλωνόταν: ότι έγιναν δεκτές πολλές αλλαγές, ότι κάποιοι συμφωνούσαν, ότι μόνο επιλεκτικά μερικοί φορείς διαφωνούσαν, ότι κάποιοι είχαν συμφέροντα.
-                     Αλήθεια ήταν:

-                    

 1η φάση μέχρι την ξαφνική κατάθεση στην Βουλή 09/05/14: Δεν υιοθετήθηκε καμία πρόταση απολύτως κανενός φορέα, από την επανακατάθεση του ίδιου σχεδίου του 2010 στις  15/01/2014. Εξέφρασαν γραπτές νέες προτάσεις 5 οικονομικοί φορείς με 70.000 μέλη, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, 5 Δήμοι Δυτικής Θεσσαλονίκης, κ.α.
-                     2η φάση στην Βουλή μετά τις 27/05/2014: στις επιτροπές στην Βουλή για το κοινό 02/06/2014, παρά την δήλωση … ότι συμφωνούν … η ΠΚΜ, ο Δήμος, θα γίνουν δεκτές προτάσεις, … τίποτα δεν έγινε δεκτό και κανείς δεν συμφώνησε. Είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της Βουλής.
-                     Στις 05/06/2014 ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΠΚΜ, ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΕΡΑΙΤΩΣ οι φορείς της περιοχής, βουλευτές, Υπουργοί, κ.α. εξέφρασαν την κάθετη αντίθεση τους όχι γενικά μόνο στο σχέδιο, αλλά ιδιαίτερα για τις επιμέρους διατάξεις. Ένα από τα κύρια προβλήματα ήταν η επιλεκτική και σκανδαλώδης χάρη στην υψηλή όχληση κατά παράβαση της συνθήκης Σεβέζο, με αποτέλεσμα την ερημοποίηση της πόλης. ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΕΒΕΖΟ, ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΙ. Ακούστηκαν έντονα … σχόλια από … μεγάλους φορείς για «καταστροφικό, ταφόπλακα, έκτρωμα», κ.α.
-                     Έγινε προσπάθεια  από την Υπηρεσία και τον μελετητή, σε σύσκεψη με τους Δημάρχους Θεσσαλονίκης στις 23/6/14, να παρουσιαστεί ότι δήθεν δεν υπάρχει θέμα με την Σεβέζο, παρουσιάζοντας αποσπάσματα από την παλιά Σεβέζο του 2003 και όχι την ισχύουσα του 2012!
-                     Στις 24/6/14 δηλώνεται στους Βουλευτές 1ου θερινού της Βουλής, ότι θα αποσυρθεί.
-                     Στις 04/07/2014 δηλώνεται … υπερβατικά και περίεργα, ότι θα επαναεισαχθεί στο 2ο θερινό τμήμα και κατατίθεται το ίδιο ακριβώς κείμενο! Στην συνέχεια το κείμενο δεν υπάρχει στο site της Βουλής.
-                     Αποστέλλεται επιστολή έκφρασης νέας γνώμης από την ΠΚΜ, ΠΕΔ, Δ. Θες/νίκης, παρά το ότι ΟΛΟΙ εκφράστηκαν πολλές αντίθετα. …Αναζήτηση δήθεν συμφωνίας.
-                     Οι Δήμαρχοι Δυτικής Θεσσαλονίκης αποστέλλουν στις 11/07/2014 συνοπτικό Δελτίο Τύπου, με την εκ νέου έκφραση αντίθεσης.
-                     Στις 25/07/2014 δηλώνεται ότι θα συζητηθεί στις 29/07/14 και αναρτάται ΠΑΛΙ το ίδιο κείμενο!
-                     Στην συζήτηση της Βουλής … δηλώνεται ότι κάποιοι δήθεν … συμφωνούν: ο Δήμος Θεσσαλονίκης, το ΤΕΕ, η ΠΕΔ.  Όμως αλήθεια είναι ότι καμία πρόταση του Δήμου δεν υιοθετήθηκε στο κείμενο 24/7/14. Το ΤΕΕ δήλωσε ότι θέλει γενικά ρυθμιστικό, αλλά αφού ληφθούν υπ’ όψιν οι προτάσεις των φορέων, που δεν υιοθετήθηκαν. Η ΠΕΔ δεν απέστειλε νέο πρόσφατο έγγραφο μετά τα δελτία τύπου και τις προτάσεις ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ. 
-                     Στις 29/07/2014 … αποσύρεται.

ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ … ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

-                     Αποενοχοποιημένες διαδικασίες!!! Εκτός των άλλων καθολικών δημοσίων αντιρρήσεων, κάπου αναφέρει στα μικρά γράμματα … πελατειακά, συμφέροντα. Αναρωτιόμαστε το εξής: Όταν το σύνολο των θεσμικών παραγόντων της πόλης (όλοι οι Δήμοι, η ΠΚΜ, όλοι οι 5 οικονομικοί φορείς, βουλευτές, Υπουργοί, κ.α.) αντιτίθεται στις διατάξεις του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, μήπως η εμμονή στην κατάθεσή του χωρίς καμιά τροποποίηση κρύβει στην πραγματικότητα συμφέροντα;
-                     Γιατί κυριαρχούν 3 βασικές ΑΝΕΞΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ επιμονές: 1) οι παράτυπες και εκτός Σεβέζο … σκανδαλώδεις «χάρες» στην υψηλή όχληση, που … θυσιάζει με φτώχεια και «αίμα» την Θεσσαλονίκη, όπως δεν γίνεται ούτε στην Αθήνα, ούτε στην Ε.Ε. Ακόμη διαφωνεί και η επιστημονική επιτροπή της Βουλής!, 2) τα σκανδαλώδη φρένα και οι στοχοποιήσεις στις επενδύσεις, ενώ δεν προβλέπονται στης Αθήνας, 3) νέα λουκέτα χωρίς κανόνες όχλησης.
-                     Ακόμη στις γραμμές του ρυθμιστικού, «κρύβονται» και άλλα «κίνητρα»: κρατικοδίαιτες διατάξεις για τον «θάνατο» της ΔΕΘ και του εκθεσιακού έργου στην Θεσσαλονίκη που χάνεται ραγδαία με τα παλιά κτίρια, οι παλαιές  επιμονές σε κρατικοδίαιτη και σκανδαλώδη ζώνη καινοτομίας με ωφελημένα λίγα γήπεδα και αδιέξοδα κενά για κρατικοδίαιτα και άσκοπα έργα υποδομών και real estate, σε βάρος της Θεσσαλονίκης που χάνει 20 χρόνια την ευρεία ζώνη καινοτομίας με αξιοποίηση των αργούντων κελυφών, όπως στην Silicon Valley, κ.α.

ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

-                     Είναι μεν προβλήματα, αλλά είναι περιφερειακά τα θέματα του περιφερειακού χωροταξικού, της χωροθέτησης, κ.α.
-                     Κύρια προβλήματα: η πόλη των υπηρεσιών, τα στοιχεία προ 20ετίας, τα νέα λουκέτα, τα νέα επιλεκτικά φρένα επενδύσεων, οι χάρες στις μονάδες υψηλής όχλησης, η κατάφωρη παράτυπη παραποίηση της οδηγίας Σεβέζο, σε βάρος της ερημοποίησης της Θεσσαλονίκης. 


ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ

Το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Θεσσαλονίκης δεν είναι τελικά και τόσο νέο.
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από την Τ. Μπιρμπίλη το 2010. Αποσύρθηκε ως απαράδεκτο γιατί αποτελούσε την ταφόπλακα για την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης, αφού η κεντρική του ιδέα ήταν μια πόλη παροχής υπηρεσιών, ένα μοντέλο μη βιώσιμο που δεν συναντάται πουθενά στον ανεπτυγμένο κόσμο.

Οι  τρεις υπουργοί η κ. Μπιρμπίλη, κ. Παπακωνσταντίνου, και κ. Λιβιεράτος το απέσυραν, κάτω από το βάρος των αντιδράσεων που ξεσήκωσε τόσο από τους παραγωγικούς φορείς της πόλης αλλά και από τους υπόλοιπους φορείς (Τ.Α, ΠΚΜ, ΕΒΕΘ κα).

 Στις 15/1/14 θα παρουσιαζόταν ένα νέο ρυθμιστικό στην ΠΚΜ. Διαπιστώθηκε πως κατατέθηκε ένα πανομοιότυπο σχέδιο, σαν να είχε την καθολική αποδοχή των φορέων ή σαν να μην είχε αλλάξει τίποτε στη χώρα τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Στις 19/2/14 όλοι οι οικονομικοί φορείς της πόλης απέστειλαν σημαντικές παρατηρήσεις και προτάσεις για σοβαρές αλλαγές. Όλοι θεώρησαν εύλογη την αναθεώρηση του ΡΣΘ, που ήταν ήδη ίδιο.
Στις 9/5/14 –παραμονή διακοπής εργασιών της Βουλής για τις εκλογές, κατατίθενται κείμενο 350 σελίδων, χωρίς καμία αλλαγή.  
Η  διαβούλευση, δηλαδή που είχε προηγηθεί, πετάχτηκε στα σκουπίδια ως μη γενόμενη.
Στις 27/5/14 εισάγεται αιφνιδιαστικά στη Βουλή και συζητείται στις αρμόδιες επιτροπές. Εκεί ο νυν υπουργός Γ. Μανιάτης δηλώνει ότι  κάποιος φορέας και  η ΠΚΜ είναι σύμφωνοι(!!!),  αλλά ωστόσο θα δεχθεί τις όποιες τροπολογίες κατατεθούν από φορείς και βουλευτές με σκοπό τη βελτίωσή του. Το κείμενο παρέμεινε και πάλι ως έχει.
Μεσολαβεί το κλείσιμο της Βουλής και εισάγεται στο 1ο θερινό τμήμα. Πραγματοποιούνται συσκέψεις στην ΠΚΜ 5/6/14, Δημάρχων στις 23/6/14, βουλευτών στις 24/6/14. Ακούγονται δημόσια και με κοινά έγγραφα ΟΛΩΝ (Δήμων, ΠΚΜ, βουλευτών, Υπουργών, φορέων κ.α.) οι καθολικές αντιρρήσεις και στην διαδικασία (π.χ. περιφερειακό χωροταξικό, χωρική έκταση σχεδίου) και στο ουσιαστικό περιεχόμενο του ΡΣΘ.
Οι βασικές αντιρρήσεις συνοψίζονται ως εξής:

     Α.   Οι βασικές παραδοχές και στοιχεία πάνω στις οποίες στηρίχτηκε το νέο ΡΣΘ είναι ξεπερασμένες προ 20ετίας και οπωσδήποτε δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν τους τα δεδομένα της κρίσης.
     Β.   Δεν  δίνει στην πόλη καμία αναπτυξιακή προοπτική, αντίθετα βασικές του διατάξεις δημιουργούν νέα εμπόδια στις επενδύσεις.
    Γ.   Προβλέπει μετεγκαταστάσεις/ λουκέτα στις υπάρχουσες παραγωγικές μονάδες, χωρίς κανόνες όχλησης χαμηλή/μεσαία.
    Δ.  Δεν προβλέπει μέτρα ασφαλείας εντός των ορίων για τις εγκαταστάσεις υψηλής όχλησης (δεξαμενές, κλπ), διαιωνίζοντας το τεράστιο πρόβλημα που δημιούργησε η εκτός κειμένων οδηγίας Σεβέζο αυθαίρετες έρευνες, που είναι μοναδική σε όλη την Ελλάδα και την Ε.Ε. Χαρακτηριστική είναι η επιλεκτική διάταξη που δίνει στις εγκαταστάσεις υψηλής όχλησης δεκαετή προθεσμία(!!!) να λάβουν, δηλαδή να μην λάβουν … μέτρα ασφαλείας, αντίθετα με την οδηγία Σεβέζο.
    Ε. Η οδηγία Σεβέζο δεν προβλέπει περιορισμούς για τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις εκτός των ορίων τους, σαν αυτούς που ταλαιπωρούν όλη την δυτική Θεσσαλονίκη.  Δημιουργούνται  νέα προβλήματα σε περιοχές που αναζητούνται σχέδια αξιοποίησης και ανάπτυξης, (βλέπε μεταξύ πολλών αναπτυξιακών προτάσεων και τις προτάσεις του δήμου Θεσσαλονίκης για αξιοποίηση της περιοχής των Λαχανόκηπων με μεταφορά της ΔΕΘ, ενός business center, Μελισσάρη, στρατόπεδο Ζιάκα).

    Εφαρμόζει 2 μέτρα και 2 σταθμά στα ρυθμιστικά Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

    Όλοι οι φορείς της πόλης λοιπόν, σε αντίθεση με όσα κάποια δημοσιεύματα ισχυρίζονται, επιθυμούν την ριζική και ουσιαστική αναθεώρηση του ισχύοντος αναχρονιστικού Ρυθμιστικού Σχεδίου της Θεσσαλονίκης στην κατεύθυνση επίλυσης των συσσωρευμένων δυσλειτουργιών που εμφανίζει η πόλη αλλά και ως απάντηση στις νέες προκλήσεις που δημιούργησε η κρίση.
Το κρίσιμο δεν είναι να έχει η Θεσσαλονίκη ένα «όποιο» ρυθμιστικό σχέδιο, αλλά να έχει ένα αναπτυξιακό νομοσχέδιο και όχι ένα ρυθμιστικό με προβληματικό περιεχόμενο. Το κατατεθέν νομοσχέδιο προκάλεσε την αντίδραση  ΟΛΩΝ των φορέων. Περιελάμβανε προβληματικές διατάξεις ΜΟΝΟ για την Θεσσαλονίκη. Υποβλήθηκαν συνολικές προτάσεις από όλους τους φορείς, που ΑΓΝΟΗΘΗΚΑΝ.
Τα δημοσιεύματα αναφέρονται στην απόσυρση του νομοσχεδίου, και την άλλη μέρα εισάγεται  στο 2ο θερινό τμήμα της Βουλής ή σε 3-4 μήνες. Αποενοχοποιημένες διαδικασίες!!! Εκτός των άλλων καθολικών δημοσίων αντιρρήσεων, κάπου αναφέρει στα μικρά γράμματα … πελατειακά, συμφέροντα. Αναρωτιόμαστε το εξής: Όταν το σύνολο των θεσμικών παραγόντων της πόλης (Δήμοι, ΠΚΜ, ΕΒΕΘ, βουλευτές) αντιτίθεται στις διατάξεις του συγκεκριμένου νομοσχεδίου, μήπως η εμμονή στην κατάθεσή του χωρίς καμιά τροποποίηση κρύβει στην πραγματικότητα συμφέροντα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas

kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.

Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.

Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com