Το εντυπωσιακό άρθρο του πιλότου-εμπειρογνώμονα Peter Heisenko, στην Ιστοσελίδα του, anderweltonline.com, αναφέρει τα εξής
“Η τραγωδία του Μαλαισιανού ΜΗ17 εξακολουθεί να διατηρείται μακριά από το φως της σαφήνειας.
Οι ηχογραφήσεις πτήσεως βρίσκονται στην Αγγλία υπό εξέταση. Τι μπορεί να προκύψει από αυτή; Ίσως περισσότερα από όσα μπορείτε να υποθέσετε.
Ειδικότερα οι ηχογραφήσεις φωνής θα έχουν ενδιαφέρον, όταν εξετάσετε την εικόνα του θραύσματος του πιλοτηρίου. Ως εμπειρογνώμονας της αεροπορίας, εξέτασα με μεγάλη προσοχή τις φωτογραφίες κομματιών του αεροπλάνου που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.
Πρώτα, μου έκανε κατάπληξη πόσο λίγες φωτογραφίες μπορούμε να βρούμε στο Google από τα θραύσματα του αεροπλάνου. Όλες είναι χαμηλής ανάλυσης, εκτός από μία: Το θραύσμα του πιλοτηρίου κάτω από το παράθυρο, στην πλευρά του πιλότου. Αυτή ωστόσο η εικόνα συγκλονίζει. Στην Ουάσιγκτον μπορείς τώρα να ακούσεις απόψεις πως επρόκειτο για « ενδεχομένως ένα τραγικό λάθος/ατύχημα» .
Αυτό δεν με εκπλήσσει καθόλου, κατόπιν αυτής της εικόνας του πιλοτηρίου.
Τρύπες εισόδου και εξόδου βολίδων στην περιοχή του πιλοτηρίου.
Τα γεγονότα κραυγάζουν και βρίσκονται πέρα από το πεδίο των υποθέσεων: Το πιλοτήριο παρουσιάζει ίχνη κανονιοβολισμού! Μπορείτε να δείτε ότι τα χείλη από ένα μέρος των οπών είναι λυγισμένα προς τα μέσα. Αυτές είναι οι μικρότερες τρύπες, στρογγυλές και καθαρές, που δείχνουν τα σημεία εισόδου, πιθανότατα βλήματος διαμέτρου 30 χιλιοστών. Τα χείλη των άλλων, των μεγαλύτερων και κάπως ξεφτισμένων τρυπών εξόδου δείχνουν σχίσματα εξέχοντος μετάλλου που προκλήθηκαν από βλήματα του ίδιου διαμετρήματος.
Επιπλέον, είναι φανερό ότι σε αυτές τις τρύπες εξόδου του εξωτερικού στρώματος του διπλού αλουμινίου της ενισχυμένης δομής τα άκρα είναι σχισμένα ή λυγισμένα -προς τα έξω!
Επιπλέον είναι ορατά μικροκοψίματα, όλα λυγισμένα προς τα έξω, γεγονός που δείχνει ότι θραύσματα βγήκαν από το εξωτερικό περιτύλιγμα από μέσα από το πιλοτήριο. Τα ανοιγμένα σημεία καρφώματος είναι επίσης λυγισμένα προς τα έξω.
Εξετάζοντας αλληλοδιάδοχα τις διαθέσιμες φωτογραφίες ένα πράγμα επιβάλλεται στην προσοχή: Όλα τα κομμάτια του αεροπλάνου των τμημάτων πίσω από το πιλοτήριο είναι σε μεγάλο βαθμό άθικτα, εκτός βέβαια του ότι μόνο θραύσματα του αεροπλάνου απέμειναν.
Μόνο το τμήμα του πιλοτηρίου δείχνει αυτά τα περίεργα σημάδια της καταστροφής. Αυτό αφήνει στον εξεταστή ένα σημαντικό ίχνος.
Αυτό το αεροπλάνο δεν χτυπήθηκε από πύραυλο στο κεντρικό τμήμα του. Η καταστροφή είναι περιορισμένη στην περιοχή του πιλοτηρίου. Τώρα πρέπει να προσθέσετε στα δεδομένα ότι αυτό το τμήμα είναι κατασκευασμένο από ειδικά ενισχυμένο υλικό. Και τούτο επειδή η μύτη οποιουδήποτε αεροπλάνου πρέπει να αντέχει στην σύγκρουση με ένα μεγάλο πουλί σε υψηλές ταχύτητες. Μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία ότι σε αυτή την περιοχή έχουν τοποθετηθεί πολύ ισχυρότερα μείγματα αλουμινίου από ότι στο υπόλοιπο του κελύφους του αεροσκάφους.
Στην συντριβή του αεροπλάνου της Παναμέρικαν στο Λόκερμπυ, ένα μεγάλο τμήμα του πιλοτηρίου διασώθηκε ενιαίο, ακριβώς λόγω αυτής της ειδικής δομής. Στην περίπτωση του Μαλαισιανού ΜΗ17 είναι σαφέστατο ότι και σ΄αυτό επίσης σημειώθηκε έκρηξη μέσα στο αεροπλάνο.
Πυρομαχικά προορισμένα για την καταστροφή τάνκς.
Τι επομένως μπορεί να έχει συμβεί;
Η Ρωσία δημοσίευσε πρόσφατες καταγραφές ραντάρ που επιβεβαιώνουν την παρουσία τουλάχιστον ενός ουκρανικού καταδιωκτικού SU25 πολύ κοντά στο ΜΗ7. Αυτό συμπίπτει με την μαρτυρία του -τώρα αγνοούμενου- Ισπανού ρυθμιστή εναέριας κυκλοφορίας ( Κάρλος), ο οποίος επεσήμανε δύο ουκρανικά μαχητικά κοντά στο Μαλαισιανό επιβατικό.
Αν τώρα εξετάσουμε τον εξοπλισμό του αντιπροσωπευτικού SU25, μαθαίνουμε ότι: Είναι εξοπλισμένο με ένα δίκαννο πυροβόλο 30 χιλιοστών, τύπου GSh-302/AO-17A, εφοδιασμένο με γεμιστήρα 250 εμπρηστικών βολίδων και εκρηκτικών βολίδων ντουμ-ντούμ αντι-τάνκ, τοποθετημένων σε εναλλασσόμενη σειρά. Το Πιλοτήριο του ΜΗ17 δέχθηκε σαφώς πυρά και από τις δύο πλευρές :οι τρύπες εισαγωγής και εξαγωγής εμφανίζονται στο ίδιο θραύσμα τμήματος του πιλοτηρίου.
Τώρα ας εξετάσουμε τι συμβαίνει όταν μια ριπή από εμπρηστικές και
εκρηκτικές βολίδες αντιτάνκ πλήξουν το πιλοτήριο. Πρόκειται για βλήματα σχεδιασμένα να καταστρέψουν ένα σύγχρονο τανκ. Οι εμπρηστικές βολίδες αντιτάνκ διέσχισαν το πιλοτήριο και βγήκαν από την άλλη πλευρά του ελαφρά παραμορφωμένες. Προορισμός τους είναι άλλωστε να διατρήσουν την ισχυρή θωράκιση ενός τανκ. Επίσης οι εκρηκτικές βολίδες θραυσμάτων, χάρις στα πολυάριθμα σημεία κρούσεως τους, προκαλούν μαζικές εκρήξεις μέσα στο πιλοτήριο, αφού αυτό προορίζονται να κάνουν. Δεδομένων των ταχύρρυθμων βολών του πυροβόλου GSh-302, θα προκαλέσει ταχεία σειρά εκρήξεων μέσα στο πιλοτήριο, μέσα σε πολύ σύντομο χρόνο. Που –θυμηθείτε το- κάθε μια τους προορίζεται να καταστρέψει ένα τάνκ.
Τι είδους «λάθος» διαπράχθηκε έτσι –και από ποιόν;
Επειδή το εσωτερικό των αεροπλάνων της πολιτικής αεροπορίας είναι ερμητικά κλειστός θάλαμος υπό πίεση, οι εκρήξεις, σε κλάσμα του δευτερολέπτου, θα αυξήσουν την πίεση στο εσωτερικό της καμπίνας σε σημείο ρήξεως. Ένα αεροπλάνο δεν είναι εφοδιασμένο γι΄αυτό, θα σκάσει σαν μπαλόνι. Αυτά εξηγούν ένα εύλογο σενάριο.
Τα σχεδόν ατόφια θραύσματα των πίσω τμημάτων του αεροσκάφους διερράγησαν στα ασθενέστερα σημεία της δομής, πιθανώτατα κάτω από εξαιρετική εσωτερική πίεση αέρος. Οι εικόνες της ευρείας διασποράς των συντριμμάτων και ο βάναυσος τραυματισμός του πιλοτηρίου ταιριάζουν αρμονικώτατα. Επιπλέον ένα τμήμα πτέρυγας δείχνει ίχνη ξυστής βολής, της οποία προέκταση οδηγεί στο πιλοτήριο. Και είναι ενδιαφέρον ότι ανακάλυψα πως τόσο η φωτογραφία υψηλής ανάλυσης του διάτρητου από σφαίρες τμήματος του πιλοτηρίου όσο και το τμήμα της γδαρμένης πτέρυγας έχουν στο μεταξύ εξαφανισθεί από τις εικόνες του Google. Ουσιαστικά, δεν μπορείτε πια να βρείτε φωτογραφίες θραυσμάτων, εκτός από τα πολύ γνωστά καπνίζοντα ερείπια του αεροπλάνου.
Εάν ακούτε τώρα τις φωνές από την Ουάσιγκτον που μιλούν για ένα πιθανό τραγικό λάθος/ατύχημα», αυτό που απομένει είναι το ερώτημα ποια ήταν η φύση αυτού του «λάθους» που διαπράχθηκε εδώ. Δεν προτίθεμαι να περιπλανηθώ στο πεδίο των υποθέσεων, αλλά θα ήθελα να προσκαλέσω και άλλους να εξετάσουμε το εξής: Το ΜΗ17 έμοιαζε, στον τρίχρωμο σχεδιασμό του με το αεροπλάνο του Ρώσου προέδρου Πούτιν, το οποίο βρισκόταν «κοντά» στο Μαλαισιανό. Στους αεροπορικούς κύκλους «κοντά» θεωρείται κάπου ανάμεσα στα 150 με 200 μίλια. Επίσης ας λάβουμε υπόψη μας σχετικά και την κατάθεση της κ.Γιούλιας Τιμοσένκο, που ήθελε να εκτελέσει τον πρόεδρο Πούτιν με ένα Καλάσνικοφ.
Αλλά αυτά παραμένουν σκέτες εικασίες. Οι ριπές βλημάτων όμως στο πιλοτήριο του Μαλαισιανού ΜΗ17 ασφαλώς δεν είναι εικασίες.”
Μετάφραση Μ.Στυλιανού, από τη Global Research
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com