Κατά τον Ψυχρό Πόλεμο στη βάση υπήρχε απόρρητος εξοπλισμός, όπως βομβαρδιστικά μεγάλης εμβέλειας και πύραυλοι τύπου Άτλας. Στις 9 Ιουλίου του 1947, η Αεροπορική Βάση εξέδωσε μια ανακοίνωση που έλεγε ότι το προσωπικό της είχε περισυλλέξει συντρίμμια από έναν “ιπτάμενο δίσκο” στα περίχωρα του Ρόζγουελ.
Η αντίδραση του Τύπου ήταν πηχυαίοι τίτλοι, αλλά η συγκίνηση δεν κράτησε για πολύ. Η Αεροπορική Βάση ανακάλεσε αμέσως την ανακοίνωση, λέγοντας ότι αυτά που είχαν βρει ήταν τα συντρίμμια ενός μετεωρολογικού αερόστατου μεγάλου ύψους. Σε μια συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκαν τα συντρίμμια, επιβεβαιώνοντας ότι δεν ήταν εξωγήινα! Η υπόθεση έκλεισε και γρήγορα ξεχάστηκε.
Το περιστατικό “Ρόζγουελ” παρέμεινε στο “ψυγείο” για τρεις δεκαετίες, μέχρι που το ξέθαψε το 1978 ένας πυρηνικός φυσικός που εξελίχθηκε σε επαγγελματία “ουφολόγο”. Ήταν ο Στάντον Φρίντμαν. Ο Φρίντμαν πίστευε ότι δεχόμασταν τακτικές επισκέψεις από έναν εξωγήινο πολιτισμό που έχει πατρίδα τα πλανητικά συστήματα των αστέρων Ζήτα Ρετίκουλι 1 και 2, σε απόσταση 39 έτη φωτός από τον δικό μας ήλιο.
Ήταν βέβαιος πως η κυβέρνηση των ΗΠΑ συνωμοτούσε από τη δεκαετία του ’40 για να κρατήσει την ιστορία μυστική. Ασχολήθηκε με την υπόθεση και πήρε συνεντεύξεις από μάρτυρες του συμβάντος του Ρόζγουελ. Τα μέσα ενημέρωσης μπήκαν στο παιχνίδι και η ιστορία φούσκωνε όλο και περισσότερο.
Εμφανίστηκαν βιβλία και έγιναν ειδικές τηλεοπτικές εκπομπές. Σε κάθε μέσο η εκδοχή ήταν ελαφρώς διαφορετική, αλλά όλες συνέβαλλαν στο να γίνει το Ρόζγουελ η πρωτεύουσα των ΑΤΙΑ, έστω και αν κανείς δεν είχε στοιχεία ότι υπήρχαν. Τέλος, το 1989 παρουσιάστηκε ένας μάρτυρας που ισχυρίστηκε ότι στο Ρόζγουελ έγιναν νεκροψίες στους νεκρούς εξωγήινους που περισυλλέχθηκαν από τη συντριβή του ιπτάμενου δίσκου.
CSI Ρόσγουελ
Τον Αύγουστο του 1995, ένας βρετανικός τηλεοπτικός σταθμός ανακοίνωσε ότι είχε στα χέρια του ταινία με μια νεκροψία, που είχε γίνει λίγο μετά από τη συντριβή στην Αεροπορική Βάση το 1947. Η εκπομπή έσπασε ρεκόρ τηλεθέασης.
Το φιλμ είχε διάρκεια 16 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα. Η νεκροψία γινόταν σε ένα δωμάτιο. Οι ειδικοί έβγαλαν το συμπέρασμα ότι έμοιαζε με τα δωμάτια των νοσοκομείων του τέλους της δεκαετίας του ’40. Στο πλάνο εμφανίζονταν περιστασιακά ένα ρολόι, δείχνοντας στον θεατή το χρόνο της νεκροψίας. Το δωμάτιο διέθετε ιατρικό εξοπλισμό και δίσκους με ιατρικά εργαλεία. Από το ταβάνι κρεμόταν ένα μικρόφωνο, επάνω από το τραπέζι για να καταγράφει τα ευρήματα του ιατροδικαστή, ενώ μέσα από μια τζαμαρία διακρινόταν ακόμη ένα δωμάτιο. Το ορατό “καστ” αποτελούνταν από τρία άτομα. Δύο άνδρες, με στολές αντιμετώπισης βιολογικού κινδύνου, έκαναν τη νεκροψία. Ένας τρίτος με μάσκα, κάλυμμα κεφαλιού και στολή χειρουργού, στεκόταν πίσω από το γυάλινο χώρισμα, στο άλλο δωμάτιο.
Το πτώμα δεν διέφερε σε τίποτα από τους υποτιθέμενους εξωγήινους που παρουσιάζονταν σε ταινίες όπως το “Στενές Επαφές Τρίτου Τύπου” και το “Ε.Τ”.
Το σώμα της νεκροτομής είχε παιδικό μέγεθος με διογκωμένη κοιλιά, χωρίς προφανή σεξουαλικά όργανα και μεγάλα μαύρα μάτια χωρίς κόρη, ίριδα ή βλέφαρα. Το ένα πόδι είχε ένα βαθύ τραύμα, από το οποίο φαίνονταν τα κόκαλα και ο ιστός κάτω από το δέρμα. Ήταν μεν ανθρωποειδές στην εμφάνιση, αλλά διέθετε έξι δάχτυλα στα χέρια και τα πόδια. Από κάποια παράξενη σύμπτωση, η ταινία εμφανίστηκε τη ίδια περίοδο που η αμερικανική κυβέρνηση ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας εσωτερικής έρευνας για την «υπόθεση Ρόζγουελ». Δημοσιεύθηκαν δύο εκθέσεις, η πρώτη το 1995 και η δεύτερη το 1997. Σύμφωνα με την πρώτη, το υλικό που συλλέχθηκε στο Ρόζγουελ το 1947, προερχόταν από ένα άκρως απόρρητο κρατικό πρόγραμμα με το όνομα “Πρόγραμμα Μεγιστάνας”. Αυτό περιλάμβανε αερόστατα μεγάλου υψόμετρου που έφεραν μικρόφωνα ώστε να εντοπίζουν ήχους από τις ρώσικες πυρηνικές δοκιμές.
Το πρόγραμμα μπήκε γρήγορα στο ράφι όταν ανακαλύφθηκαν άλλες, πιο αξιόπιστες μέθοδοι εντοπισμού. Η δεύτερη έκθεση απέδιδε τις ιστορίες για εξωγήινα πτώματα σε μνήμες στρατιωτικών θυμάτων και κούκλες “δοκιμών σύγκρουσης” που χρησιμοποιούσε η USAF σε πειράματα και φάρσες, χωρίς να διευκρινίζεται τι ορίζουν ως φάρσες. Το 2006 το φιλμάκι απομυθοποιήθηκε. Το κανάλι Fox αποκάλυψε ότι η ταινία ήταν απάτη, αλλά ο δημιουργός της, Ρέι Σαντίλι, ισχυρίζεται ακόμη ότι βρήκε ένα πολύ κακό αντίγραφο μιας γνήσιας νεκροψίας, από το οποίο μπόρεσε να διασώσει μόνο λίγα καρέ. Ισχυρίστηκε ότι η ταινία της νεκροψίας ήλθε στα χέρια του το 1992. Αντί να δημοσιεύσει τα λίγα καρέ που είχαν διασωθεί, ο Σαντίλι αποφάσισε να ξαναδημιουργήσει την ταινία, παρεμβάλλοντας τα λίγα γνήσια καρέ. Η ταινία γυρίστηκε με ηθοποιούς σε ένα κενό διαμέρισμα στο Βόρειο Λονδίνο, το οποίο διαρρύθμισαν έτσι ώστε να μοιάζει με ιατρική εγκατάσταση της δεκαετίας του 1940. Το σώμα του εξωγήινου το δημιούργησε ένας γλύπτης και το γέμισαν με μυαλό προβάτου καλυμμένο με ζελέ, εντόσθια κοτόπουλου και άλλα ζωικά μέρη ώστε να μοιάζουν με όργανα.
Παρά τις δύο εκθέσεις της κυβέρνησης των ΗΠΑ και την εξομολόγηση του Σαντίλι, το συμβάν με το ΑΤΙΑ του Ρόζγουελ εξακολουθεί να είναι το επίκεντρο μιας πολύπλοκης θεωρίας συνωμοσίας και κυβερνητικής συγκάλυψης. Μηχανή του χρόνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com