Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015
Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ - ΝΕΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ Ν. 4336/15 ΚΑΙ 4337/15 - 28/10/15
Αξιότιμε
κε Πρωθυπουργέ, κύριοι Υπουργοί, κυρίες
και κύριοι Βουλευτές,
Σας
στέλνουμε επικαιροποιημένες
προτάσεις για τους ν. 4336/15 και 4337/2015.
Τόσοι νόμοι, τόσα υφεσιακά μέτρα, τόσοι
κίνδυνοι, ΔΕΝ
ΦΤΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΕΦΙΚΤΑ
ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ? ...
Οι
τράπεζες είναι με σοβαρούς ελέγχους των
καταθέσεων, των αποταμιεύσεων και των
χορηγήσεων σε επιχειρήσεις, δεν
εφαρμόζουμε πανστρατιά επαναπατρισμού
καταθέσεων, περιμένουμε την ανακεφαλαιοποίηση
που όλοι γνωρίζουν ότι δεν θα καλύψει
την ρευστότητα, δημιουργήθηκαν νέα 8-9
δις € ληξιπρόθεσμα, κινδυνεύουν τα
έσοδα από στάση πληρωμών 5 δις €, μειώθηκε
η βιομηχανική παραγωγή 18%, χάνεται τζίρος
~10 δις € κατά την επιστημονική επιτροπή
της Βουλής, προβλέπονται 63.000 νέα λουκέτα
επιχειρήσεων και 138.000 νέοι άνεργοι.
Χάνονται τρέχοντες φόροι από τους
περιορισμούς στις τράπεζες ~3-4 δις €.
Κυνηγάμε το αβέβαιο μέλλον με τιμωρητικά
μέτρα και χάνουμε από τα μάτια μας τα
σίγουρα.
Η
χώρα και οι θεσμοί δεν βλέπουν πρόοδο
στα φορολογικά έσοδα και ληξιπρόθεσμα,
δεν βλέπουμε πρόοδο στις καταθέσεις
που τόσες φορές επισημάνθηκε, δεν
βλέπουμε απλές διαδικασίες και ασφάλεια
για τις επενδύσεις. Επιβάλλονται κάθε
μέρα νέα ομοιοπαθητικά μέτρα.
Δόθηκε
χρόνος για διορθώσεις. Εμείς προτιμάμε
τις αγκυλώσεις με τις εφορίες και τα
ληξιπρόθεσμα, την δήθεν τιμωρητική
λογική στην φοροδιαφυγή, ενώ είμαστε
απαλλακτικοί στα δόλια πλαστά και
εικονικά τιμολόγια.
Αντί
να φέρουμε καταθέσεις και να ανοίξουμε
τις τράπεζες, τις διώχνουμε με πρόσχημα
την αρχική 10ετίας φορολόγηση τους, ενώ
χάσαμε σε 2-3 μήνες ~4 δις από το πάγωμα
τζίρου και την ανεργία.
Δεν
έχουμε έσοδα στα ταμεία από την ανεργία,
κάνουμε κάθε τι για να την αυξήσουμε,
καταργούμε νόμους ρυθμίσεων που ισχύουν
μέχρι το 2017 με αποτέλεσμα να κλείνουν
χιλιάδες επιχειρήσεις και να μην υπάρχουν
έσοδα από εργαζόμενους.
Μπορούμε
να διορθώσουμε με τα ψηφισμένα μέτρα
στην σύμβαση 14/08/2015.
28/10/2015
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ
ΠΟΥ
ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΦΙΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ~10 ΔΙΣ €
ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ ΣΤΑ ΨΗΦΙΣΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ
ΝΑ ΣΩΘΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ,
ΜΕΤΑ
ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ 4336/15 ΚΑΙ 4337/15 ΓΙΑ ΤΑ
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ
ΟΛΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΘΙΑ, ΓΙΑ
ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ, ΣΠΙΤΙΑ, ΔΑΝΕΙΑ,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ, ΥΦΕΣΙΑΚΑ ΜΕΤΡΑ
ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ
ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ.
ΤΟΣΟΥΣ
ΝΟΜΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ
Θα
κινδυνεύσει η χώρα και δεν θα εισπράξει
φόρους. Να μην κινδυνεύσουν τα δάνεια,
τα σπίτια, οι επιχειρήσεις και οι
καταθέσεις. Δεν εφαρμόζεται ο ν.
4336/15, χάνονται έσοδα, φόροι, καταστρέφονται
επιχειρήσεις, φτωχαίνει η κοινωνία από
συντάξεις και υφεσιακά μέτρα.
Μπορούμε να αυξήσουμε τις ροές εισπράξεων
από τα 100 δις € ληξιπρόθεσμα. Γιατί
δεν διαγράφονται όλα τα πρόστιμα και
προσαυξήσεις του ν. 2523/97, όπως προβλέπεται
στον ν. 4336/15?
Δίνεται άφεση στα πλαστά και εικονικά
τιμολόγια και στα πρόστιμα για μη έκδοση
αποδείξεων. Προβλέπει μόνο επιλεκτικό
μερικό περιορισμό των προστίμων στο
1/3 (δηλ στο 500%= 150%+ αρχικός φόρος= ΑΤΟΠΟ!
Για τους εξωλογιστικούς προσδιορισμούς
δεν μεριμνάται τίποτα. Θέτει για τις
εκκρεμείς υποθέσεις, που είναι τα ~ 40-50
δις € των 100 δις €, περιορισμούς βαθμών
δικαστικής επίλυσης, αντί να αφορά όλες
τις εκκρεμείς- δεδικασμένες υποθέσεις
– λόγω άδικης και καταχρηστικής
νομοθεσίας του παρελθόντος. Τώρα
διορθώνεται ο νόμος απο το 1997. Να
καταστραφούν οι επιχειρήσεις, αντί να
αποζημιωθούν για την ταλαιπωρία? Είναι
σοβαρή πηγή εσόδων και τα ληξιπρόθεσμα
και ο επαναπατρισμός καταθέσεων.
ΣΤΟ
ΑΡΘΡΟ 07 ΤΟΥ Ν. 4337/15 ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ:
1)
ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΘΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ
ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΝ ΤΟΥ Ν. 2523/97
ΓΙΑ ΕΞΩΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ
ΤΙΣ ΠΑΡΕΠΟΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ 300-500%, ΟΧΙ
ΜΟΝΟ ΕΚΠΤΩΣΗ 30- 50% ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΗΤΟΙΣ,
2)
ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΑΡΧΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΝΑ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΟΥΝ
ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΙΣ 300-500% ΚΑΙ ΕΞΩΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥΣ,
ΠΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΥΝ ΑΡΧΙΚΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ
ΚΑΤΑ 20-50 ΦΟΡΕΣ,
3)
ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΟΙ ΤΥΧΟΝ ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ ΕΝΑΝΤΙ
ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ( τι ηθική λογικής
υπάρχει, οι καταβολές δεν αναζητούνται,
δεν συμψηφίζονται, σε ένα κράτος που
χρέωνε πλασματικά 300-500%, ενώ και
οι δανειστές ζητούν διαγραφές),
4)
ΝΑ
ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΚΡΕΜΕΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ
ΑΣΧΕΤΩΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ, ΛΟΓΩ
ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ
ΔΟΘΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΥΠΑΓΩΓΗΣ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ
ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ Ν. 4321/15- ΛΟΓΩ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗΣ
ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ.
5)
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ
ΤΩΝ 2ΠΛΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ - ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ
ΤΟΥ Α.74 ΚΦΔ ΟΙΚΟΘΕΝ.
ΣΤΟ
ΑΡΘΡΟ 05 ΤΟΥ Ν. 4337/15 ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ:
ΝΑ
ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ ΚΑΙ ΝΑ
ΤΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΜΕ
ΤΗΝ ΛΕΞΗ “ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ”
Η ΠΑΡΑΓΡΑΓΟΣ 9 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 28, του ν.4321/15
ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ 3943/11. Εισπράτονται
360 εκατ.€/χρόνο. Τίποτα δεν περισσεύει.
Η
ψηφισμένη διάταξη στον ν. 4336/15 για τον
ν. 2523/97 είναι η εξής:
ιι.Κώδικες
φορολογίας. Έως τον Σεπτέμβριο του
2015 θα εγκρίνουν εκκρεμούσες
μεταρρυθμίσεις σχετικά με τους
κώδικες φορολογικής διαδικασίας:
α) θα θεσπίσουν νέες ποινικές νομικές
διατάξεις για την φοροδιαφυγή και
την απάτη, προκειμένου να τροποποιηθεί
ο ειδικός ποινικός νόμος 2523/1997 και
κάθε άλλη συναφής νομο- θεσία, καθώς
και για να αντικατασταθεί το
άρθρο
55 παράγραφοι 1 και 2 του ΚΦΔ, με σκοπό,
μεταξύ άλλων, τον εκσυγχρονισμό και
τη διεύρυνση του ορισμού της φορολογικής
απάτης και της φοροδιαφυγής σε όλους
τους φόρους· θα
καταργήσουν όλα τα πρόστιμα του
Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων,
συμπεριλαμβανομένων
και εκείνων που επιβάλλονται βάσει
του ν. 2523/1997·
β) θα εκδώσουν εγκύκλιο σχετικά με
τα πρόστιμα προκειμένου να διασφαλιστεί
η συνολική και συνεκτική εφαρμογή
του
ΕΦΗΜΕΡΙΣ
ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 1017 -ΚΦΔ·
γ) θα μεριμνήσουν για κατάλληλες
ποινές για
τις απλές παραβάσεις του κώδικα
βιβλίων και στοιχείων·
η μη έκδοση ή η ανακριβής έκδοση
αποδείξεων λιανικής πώλησης θα
αντιμετωπίζεται ως απλή αλλά σοβαρή
παράβαση της διαδικασίας για τον ΦΠΑ
(βασικό παραδοτέο). Έως
τον Φεβρουάριο του 2016,
οι αρχές θα πραγματοποιήσουν συνολική
επανεξέταση της υπόλοιπης φορολογικής
νομοθεσίας που συγκρούεται με τον
ΚΦΕ και τον ΚΦΔ, ενσωματώνοντας τις εν
λόγω νομικές πράξεις, κατά περίπτωση,
ενώ έως τον Μάρτιο του 2016 θα εκδώσουν
το σύνολο της δευτερογενούς νομοθεσίας
για την εφαρμογή του ΚΦΕ και του ΚΦΔ.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ όλοι επισημαίνουν τον
κίνδυνο του κουρέματος καταθέσεων με
αντάλλαγμα την πώληση των κόκκινων
δανείων, δηλ. μετά την φυγή καταθέσεων
και την περικοπή χρηματοδοτήσεων όλα
τα δάνεια υγιή και μη, έγιναν κόκκινα
και δεν υπάρχουν δεύτερες σκέψεις?
Όλοι
θέλουν την είσπραξη φορολογητέας ύλης
από τα 100 δις € ληξιπρόθεσμα, χωρίς
απόγνωση. Η πηγή των φορολογικών εσόδων
μπορεί να προέλθει από την διαγραφή των
εξωφρενικών προσαυξήσεων 300-500% ύψους
40-50 δις € και την ρύθμιση των υπολοίπων.
Αυτά είναι τα φρένα της φοροδοτικής
ικανότητας της χώρας. Όλοι διαμαρτύρονται
για το άδικο του ΕΝΦΙΑ που πλήττει και
δεν εξαιρεί τους μη έχοντες !
Οι
λύσεις έχουν υποβληθεί πλήρως και
τεκμηριωμένα. Συνοπτικά σε 1-3 σελίδες
και σε 26 σελίδες με πλήρεις προτάσεις
στους νόμους για υλοποίηση.
Οι
λύσεις και εισηγήσεις έχουν βασικά
ψηφιστεί στον 4336/15. ΑΠΟΜΕΝΕΙ Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ
ΤΟΥΣ, χωρίς πισωγυρίσματα και ερμηνευτικές
παθογένειες.
Υπάρχει
κίνδυνος να μείνουμε στα υφεσιακά μόνο,
να ολιγωρήσουμε στα αναπτυξιακά, που
είναι οι επενδύσεις, τα ληξιπρόθεσμα
και οι καταθέσεις.
Οι
μόνες υπαρκτές δεξαμενές πλούτου που
έχουμε χωρίς “θύματα” είναι : 100 δις €
καταθέσεις, 100 δις € ληξιπρόθεσμα και
100 δις € επενδύσεις.
Οι
λεγόμενες μεταρρυθμίσεις φυσικά είναι
καλές, αλλά δεν θα παράξουν άμεσο πλούτο
και θέσεις εργασίας. Η φοροδοτική
ικανότητα δεν υπάρχει πλέον. Πιο πρόγραμμα
και ποιά προσδοκία προϋπολογισμού
υπάρχει χωρίς τα θετικά μέτρα?
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ
ΑΜΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ, ΜΕ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ
ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗΣ, κινητών
και ακινήτων αξιών.
3
εφικτά ελληνικά ισοδύναμα 10 δις € για
μείωση των υφεσιακών 12- 14 δις €,
χωρίς πολιτικό κόστος και με την συμφωνία
των θεσμών
Υπάρχουν
3 δεξαμενές πηγών εσόδων: ~100 δις €
φορολογικά ληξιπρόθεσμα, ~110 δις € εκροή
καταθέσεων, επενδύσεις ~100 δις € στην
5ετία
Να
μην αγνοηθούν
τα υπαρκτά ψηφισμένα ισοδύναμα στον
4336/15. Η σύγκρουση στην βάση της “κατσίκας
του γείτονα” της κοινωνικής πυραμίδας,
δεν παράγει πλούτο για διανομή.
Η
κοινωνία αναμένει προτάσεις που μπορούν
να υλοποιηθούν.
Προϋπόθεση
εφαρμογής για την χώρα είναι η αποποίηση
προστασίας των τιμωρητικών και κραυγαλέα
αποτυχημένων μέτρων για τις καταθέσεις,
φορολογία και επενδύσεις.
4
Ευρωπαϊκές χώρες- οι 3 σε μνημόνια τα
υλοποίησαν. Επέστρεψαν καταθέσεις,
εισέπραξαν φόρους, προσέλκυσαν επενδύσεις
Ισοδύναμα
έσοδα μέχρι το 2016: 1) από τις καταθέσεις
4 δις €, 2) από τα ληξιπρόθεσμα 4 δις €,
3) από τις επενδύσεις 3-5 δις €
Κύριο
υποκρυπτόμενο αίτιο είναι οι δυνάμεις
της ακραίας υποτίμησης
κινητών και ακινήτων αξιών σε πρωτοφανή
επίπεδα.
ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ:
επαναπατρισμό
~20-30 δις € σε 2-3 μήνες, με μέτρα και κίνητρα
“πανστρατιάς”, αποφεύγοντας τις
τρομοκρατίες με κρυφή φορολόγηση
καταθέσεων με πρόσχημα λίγους φόρους.
Μόνο η
φορολογία από τις δραστηριότητες των
τραπεζών και της οικονομίας θα αποφέρει
πάνω από 4-5 δις € το 2015-16. Η απώλεια ~4 δις
€ μόνο από ΦΠΑ και φόρους από την μείωση
τζίρου μέχρι στιγμής 10 δις € είναι
ορατή.
H
χώρα δεν μπορεί να ζήσει, χωρίς καταθέσεις.
Να απομακρυνθούν οι τρομοκρατίες των
καταθέσεων με κατασχέσεις. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ
ΕΣΟΔΑ 4 ΔΙΣ € ΜΕΧΡΙ 2016 ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ
ΑΠΩΛΕΙΩΝ 4 ΔΙΣ € ΑΠΟ ΦΠΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΩ
ΜΕΙΩΜΕΝΟΥ ΤΖΙΡΟΥ!
Λύσεις
μετά το “κλείσιμο” των τραπεζών και
τα capital controls, δεν εκτιμούμε ότι πρέπει
να είναι μέτρα κουρέματος ή οριζοντίων
φόρων δήθεν αδηλώτων φορολογικά
καταθέσεων, γιατί ακριβώς μόνο η αναγγελία
φόρων με το νομοσχέδιο 27/05/2015, αύξησε την
εκροή των καταθέσεων, έτσι ώστε σε 2-3
βδομάδες από ανάγκη “έκλεισαν” οι
τράπεζες.
Φορολογία
δήθεν αδήλωτων καταθέσεων σε καθεστώς
bank drain, δεν υπάρχει πουθενά.
Προτείνεται:
μικρή φορολογική επιβάρυνση 3-5%, κίνητρα
για επαναπατρισμό καταθέσεων με
ελευθερίες και κίνητρα στο πόθεν έσχες
για ακίνητα, μετοχές, αυξήσεις κεφαλαίου,
νέες επιχειρήσεις και επενδύσεις.
Αυστηρότητα
κατά των “δολίων” συναλλαγών από πλαστά
και εικονικά τιμολόγια, μη έκδοση
αποδείξεων, λαθρεμπόριο, μίζες, κ.α.
Να
“ασπρίσουν” οι συναλλαγές από τα
ακίνητα, γιατί ήδη πλήρωσαν 3-4 φορές
παραπάνω φόρο στις συναλλαγές,
π.χ. φόρος μτβ 10% -12% αντί 3% σήμερα.
ΚΟΚΚΙΝΑ
ΔΑΝΕΙΑ:
Να διαγραφούν τα πανωτόκια με νόμο και
να παραμείνει Euribor ± 2 - 4 % MONO !!! Να
γίνουν
ρυθμίσεις με διαγραφές κεφαλαίου. Τα
κόκκινα δάνεια προήλθαν από περιορισμούς
χορηγήσεων και από την μη επίτευξη
επαναπατρισμού καταθέσεων. Να γίνει
άμεσος επαναπατρισμός καταθέσεων, να
ανανεωθούν τα πλαφόν στις υγιείς
επιχειρήσεις και τα δάνεια. Να μην
πουληθούν τα δάνεια επιχειρήσεων με
μικρό τζίρο και υγιή κεφαλοποίηση και
των ανέργων με εισόδημα κάτω των 12.000 €,
ασχέτως περιουσιακής κατάστασης.
ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
- ΕΦΟΡΙΑ & ΤΑΜΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ ΕΣΟΔΑ
4 ΔΙΣ € ΜΕΧΡΙ 2016
:
Από
τα
ληξιπρόθεσμα των ~100 δις € εφορίας
και ταμείων έχουν εισπραχθεί μόνο 1 δις
€ = 1 % και ρυθμιστεί στην 8 ετία ~ 9 δις €
= 9%. Προτείνεται να διαγραφούν οι
ακρότητες, να διαγραφούν τα καταχρηστικά
300-500% πρόστιμα και προσαυξήσεις του ν.
2523/97. Να εισπράξουμε άμεσα 2-3 δις €. Να
επανέλθει και δεν είναι λύση η περαιτέρω
αυστηροποίηση της ρύθμισης των 100 δόσεων
για τις μεγάλες οφειλές, αλλά ο
εξορθολογισμός της, με διαγραφές των
καταχρηστικών προσαυξήσεων. Το σύνολο
των παγωμένων ποσών αγγίζουν τα ~60 δις
€. Άλλωστε, μόνο 16- 160 περιπτώσεις άνω του
1 εκατ € υπήχθησαν στις 100 δόσεις. Πλήρωσαν τους φόρους τους, απέφυγαν
δικαίως το τριπλασιασμό τους. Προβλέπεται ρύθμιση στο 1/3 του 500%=
150%
προσαυξήσεις = όπερ άτοπο και επαχθές.
1)
όπως ψηφίστηκε στον ν. 4336/15 να υλοποιηθεί
αυτόματα η διαγραφή
με μία παράγραφο, ΟΛΩΝ των προσαυξήσεων,
προστίμων και των εξωλογιστικών
προσδιορισμών εισοδήματος
ύψους ~300-500%, να μείνει μόνο το πρωτογενές
κεφάλαιο και τόκος μέχρι τις 100 δόσεις,
2)
η ρύθμιση να περιλαμβάνει συνολικά ΟΛΕΣ
τις εκκρεμείς υποθέσεις όπως αποτυπώνονται
στις καρτέλες
και στις
εκκρεμείς δικαστικά υποθέσεις, 3)
να διαγραφούν
ΟΛΕΣ οι προσαυξήσεις προ βεβαιώσεων,
όπως προβλέπει η ΠΝΠ 27/03/2015 (να περιληφθούν
και τα ασφαλιστικά ταμεία, ΟΤΑ και οι
εξωλογιστικοί προσδιορισμοί), 4)
να
θεσπισθούν εισοδηματικά κριτήρια για
τις δόσεις, π.χ. 20% του εισοδημάτος για
τα φυσικά πρόσωπα, 2-5% του τζίρου για
νομικά πρόσωπα, ακόμη και για τον ΕΝΦΙΑ.
Περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα Θεσσαλονίκης,
5)
οι μέχρι τούδε πληρωμές στις καρτέλες
να υπολογισθούν με τις νέες επιβαρύνσεις,
όχι τις παλιές διότι οι συνεπείς
φορολογούμενοι χάνουν την καλή τους
προαίρεση, 6)
η ρύθμιση να γίνει “κυλιόμενη”- perpetual
entry με σταθερές τις ημερομηνίες πληρωμών
τοις μετρητοίς (πχ.ν.3888/10), 7)
με τους τακτικούς ελέγχους να διαγράφεται
αυτοδίκαια ο προσωρινός έλεγχος, για
να μην τυραννιούνται με διπλούς ελέγχους
οι επιχειρήσεις – άρθρο 74 του ΚΦΔ, 8)
να
ισχύσει για όλες τις υποθέσεις ο ν.
3697/2008 για την αναγνώριση των ζημιών σε
κάθε χρήση. Ενώ είναι γνωστό το θέμα, τα
δικαστήρια και οι υπηρεσίες, “τυραννάνε”
τις επιχειρήσεις, 9)
να γίνεται αυτόματος συμψηφισμός των
ήδη εγκριθέντων επιστροφών με τις
οφειλές επιχειρήσεων και στα ασφαλιστικά
ταμεία.
Ειδικά
για τα ασφαλιστικά ταμεία:
1) να
ευθυγραμμισθούν οι ρυθμίσεις ταμείων
με της εφορίας στη βάση της ΠΝΠ 27/03/2015
για διαγραφή όλων των προσαυξήσεων προ
βεβαίωσης και 2)
να διατηρηθούν
οι υπάρχοντες νόμοι ρυθμίσεων προσωρινών
διακανονισμών, πχ. 3943/2011.
Δεν
πρέπει να καταργούνται οι ψηφισμένοι
νόμοι, όταν τους τηρούν οι επιχειρήσεις.
Κινδυνεύουν 12.000 επιχειρήσεις και έσοδα
~ 40 - 360 εκατ. €/χρόνο !!!
ΕΝΦΙΑ:
απαλλαγή
των φορολογουμένων κάτω των 12.000 € και
για τα νομικά πρόσωπα όταν ο ΕΝΦΙΑ είναι
παραπάνω από το ~5% του τζίρου, χωρίς
τις εξαιρέσεις σωρευτικών απαιτούμενων.
Για να εισπραχθεί το συνολικό ποσό 2.6
δις €,
να αυξηθεί ελαφρά ο φόρος επί των
ενοικίων.
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ:
με άμεση εξυγίανση των διαδικασιών των
στρατηγικών επενδύσεων με ένα υπουργό
επενδύσεων, μπορούμε να φέρουμε στην
χώρα 100 δις € σε 5 χρόνια και έσοδα 3-5 δις
€/ μέχρι το 2016.
Για
να υπάρχει αποτέλεσμα χρειάζεται:
ένας
Υπουργός επενδύσεων
με αναφορά στον Πρωθυπουργό, 3 μέλη στην
ΔΕΣΕ, απεμπλοκές παντού με χρόνο 30
ημερών, 3 μελείς επιτροπές απεμπλοκών
σε 3-4 Υπουργεία με προθεσμίες 30 ημερών,
προθεσμία ΣτΕ 3-5 μήνες με 6ο τμήμα, ΠΔ ή
ΦΕΚ για όλες τις επενδύσεις στο fast track,
να
υπαχθούν οι πρόδρομες δαπάνες και τα
preproject,
μείωση κόστους έγκρισης, άμεση καθιέρωση
διπλών χρήσεων γης
σε γήπεδα και ακίνητα με οριζόντια
νομοθετική ρύθμιση- βάσει αιτήσεως,
διατήρηση ενισχύσεων 30-40% και 40% των
ποσών στην Β. Ελλάδα.
με
εκτίμηση,
Νίκος
Σπ. Φιλίππου
Πρόεδρος
...neoreumaneoorama.blogspot.com/,
twitter:
Αναρτήθηκε από
/kentripotideas.blogspot - MAKEDONIA JAKOYSTH
στις
Πέμπτη, Οκτωβρίου 29, 2015
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com