Την στιγμή που η τουρκική επιθετικότητα κορυφώνεται στον εναέριο χώρο του Αιγαίου και η τουρκική Αεροπορία απειλεί να αποκτήσει πλήρη εναέρια κυριαρχία, με την έλευση και ένταξη των ‘stealth’ μαχητικών 5ης γενιάς ‘F-35A’ στο οπλοστάσιό της, έρευνα του ‘pronews.gr’ στα αρχεία της Πολεμικής Αεροπορίας αποκαλύπτει τρείς, σχετικά πρόσφατες, «πτώσεις»...
τουρκικών μαχητικών στο Αιγαίο μετά από σκληρές αερομαχίες με μαχητικά της ΠΑ.
Και μπορεί η ένταξη των ‘F-35Α’ και η εξέλιξη των όπλων αέρος-αέρος να βάζει τις κλασικές αερομαχίες «στο ράφι» της ιστορίας, αλλά για αρκετό καιρό ακόμα «τον πρώτο λόγο» θα τον οι σημερινοί κυρίαρχοι του Αιγαίου:
Ρόδος, 8 Φεβρουαρίου 1995
Η συγκεκριμένη μέρα θα μείνει χαραγμένη στη μνήμη των ιπτάμενων που υπηρετούσαν τότε στη 334 ΜΠΚ. Ήταν μια συνηθισμένη μέρα με σχηματισμό -αποτελούμενο από τέσσερα τουρκικά F-16- να παραβιάζει το FIR Αθηνών νοτίως της Ρόδου.
Δύο ελληνικά ‘Mirage F1CG’ απογειώνονται στις 11:02 τοπική ώρα από την 126 ΣΜ στο Ηράκλειο της Κρήτης για να αναγνωρίσουν τα «άγνωστα» ίχνη.
Οι δυο σχηματισμοί εμπλέκονται έξι μίλια δυτικά της Καρπάθου και παρότι οι δυνατότητες τον σύγχρονων ‘F-16’ ήταν ανώτερες των ελληνικών αεροσκαφών, οι Έλληνες χειριστές εφαρμόζοντας τις κατάλληλες τακτικές, καταφέρνουν να απομονώσουν ένα τουρκικό ‘F-16C»’, το οποίο μαζί με τα άλλα έχει πάρει πορεία προς τις τουρκικές ακτές.
Ο Τούρκος χειριστής, προσπαθώντας να ξεφύγει από τους διώκτες του, εισέρχεται σε βύθιση με μεγάλο βαθμό καθόδου κάτι το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να βάλει το αεροσκάφος του σε πορεία σύγκρουσης με την θάλασσα χωρίς να μπορεί να το επαναφέρει.
Ο Τούρκος χειριστής υποσμηναγός Mustafa Yildirim καταφέρνει να εκτιναχθεί με επιτυχία από το αεροσκάφος του, ενώ το τουρκικό F-16C συντρίβεται δεκαέξι μίλια νοτιοανατολικά της Ρόδου στις 11:37.
Αμέσως απογειώνεται ένα ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης ΑΒ-205 από τη Ρόδο και, αφού καταφέρνει να περισυλλέξει με επιτυχία τον Τούρκο χειριστή, στη συνέχεια τον μεταφέρει στο νοσοκομείο της Ρόδου για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Ο Τούρκος υποσμηναγός που τραυματίστηκε ελαφρά στο σαγόνι κατά την εγκατάλειψη του αεροσκάφους του, δέχεται και την επίσκεψη του προξένου στο νοσοκομείο, ενώ η τουρκική πλευρά δήλωσε ότι το ατύχημα οφείλεται σε «μηχανική βλάβη» του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου… Μετά τη νοσηλεία του, ο Τούρκος πιλότος μεταφέρθηκε με ελληνικό C-130 πίσω στην Τουρκία.
Λέσβος, 27 Δεκεμβρίου 1995
Τον Δεκέμβριο του 1995, δύο ημέρες μετά τα Χριστούγεννα, δυο τουρκικά ‘F-4E’ της 112 Filo μετά τις 2 μ.μ. παραβίασαν τον εθνικό εναέριο χώρο της Χίου και συνέχισαν την πορεία τους βόρεια προς τη Λέσβο. Δυο ελληνικά ‘F-16C’ επιφυλακής, που ανήκαν στη 330 Μοίρα απογειώνονται από τη 130 ΣΜ της Λήμνου για να αναχαιτίσουν το ζεύγος των Τούρκων.
Ο ελληνικός σχηματισμός εντόπισε τους δυο εισβολείς δυτικά της Λέσβου και γρήγορα η αναγνώριση εξελίχθηκε σε εμπλοκή.
Η ανωτερότητα των ελληνικών ‘F-16’ και των Ελλήνων χειριστών αναγκάζει τον Τούρκο πιλότο Altug Karaburun να εκτελέσει έναν ακραίο ελιγμό, με αποτέλεσμα το τουρκικό ‘F-4E’ με σειριακό αριθμό 67-301, να βρεθεί εκτός φακέλλου πτήσης και να καρφωθεί στη θαλάσσια περιοχή της Λέσβου και να παρασύρει στον θάνατο τον χειριστή του.
Ο συγκυβερνήτης Μεχμέτ Κιράλ καταφέρνει να εκτιναχθεί με επιτυχία και διασώζεται από ελληνικό ελικόπτερο ΑΒ-205, το οποίο τον μεταφέρει στο νοσοκομείο της Λέσβου. Αφού του δοθεί ένας κλάδος ελαίας, μεταφέρεται πίσω στην Τουρκία με ελικόπτερο της Αεροπορίας Στρατού. Ο υποσμηναγός Κιράλ υποστήριξε ότι είδε τον κυβερνήτη του να εκτινάσσεται κάτι που δεν επιβεβαίωσαν οι Έλληνες ιπτάμενοι.
Το ελληνικό υπουργείο εξωτερικών επέδωσε διάβημα διαμαρτυρίας, το οποίο όμως απορρίφθηκε από την Άγκυρα. Το τουρκικό υπουργείο άμυνας απέδωσε την πτώση του ‘F-4E’ σε μηχανική βλάβη.
Χίος, 8 Οκτωβρίου 1996
Εκείνη τη μέρα ένα πακέτο τουρκικών αεροσκαφών, αποτελούμενο από δυο ‘F-16’ (ένα μονοθέσιο –C και ένα διθέσιο –D) και τέσσερα ‘F-4E’, παραβίασε το FIR Αθηνών και κατευθύνθηκε προς τη Σκύρο. Η ελληνική αντίδραση ήταν άμεση.
Δυο ελληνικά ‘Mirage 2000’ της 332 ΜΠΚ απογειώνονται από την 135 ΣΜ της Σκύρου για να αντιμετωπίσουν άλλη μια «εκπαιδευτική» πτήση των γειτόνων. Θα πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι κατά το διήμερο που προηγήθηκε του συμβάντος που περιγράφουμε, έλαβε χώρα έντονη δραστηριότητα της ΤΗΚ στο Αιγαίο, η οποία προσπάθησε να παρεμποδίσει την εξέλιξη της άσκησης «Τοξότης».
Σε λίγη ώρα τα δυο ελληνικά Mirage-2000 και τα δυο τουρκικά ‘F-16’ ξεκινούν μια αερομαχία με τους ισχυρογνώμονες Τούρκους χειριστές να μην αποχωρούν από τον εναέριο μας χώρο.
Οι Τούρκοι πιλότοι, αδιαφορώντας για τους κανόνες ασφαλείας, προσπαθούν να εγκλωβίσουν τα ελληνικά μαχητικά χωρίς επιτυχία. Τότε στο τουρκικό διθέσιο ‘F-16D’ σημειώνεται μια έκρηξη…
Ο χειριστής Osman Cicekli (πίσω κάθισμα) προλαβαίνει να εκτιναχθεί από το ‘F-16’ ενώ ο συνάδελφός του Nail Erdogan χάνεται μαζί με το αεροσκάφος του…
Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι αιτία της έκρηξης ήταν ένας ελληνικός πύραυλος Magic ΙΙ που εκτοξεύτηκε από το ένα Mirage-2000 με σκοπό να τερματίσει τις επικίνδυνες ενέργειες του Τούρκου πιλότου. Τα ελληνικά ΑΒ-205 για ακόμα μια φορά ανέλαβαν τον ρόλο της διάσωσης του Τούρκου χειριστή.
Το δεύτερο F-16C, μη θέλοντας να έχει την κατάληξη του συναδέλφου του, διέφυγε προς τα τουρκικά παράλια. Ο πιλότος Osman Cicekli νοσηλεύτηκε στο νοσοκομείο της Χίου και επέστρεψε στην Τουρκία.
Στα παραλειπόμενα αυτής της κατάρριψης είναι και η ταυτότητα του πιλότου που διασώθηκε, αφού διέρρευσε η φήμη ότι δεν ήταν τούρκος αλλά ΙΣΡΑΗΛΙΝΟΣ(!) πιλότος (…) που συμμετείχε στα πλαίσια της τουρκικής δραστηριότητας στο Αιγαίο.
Στο ελληνικό αεροσκάφος με σειριακό αριθμό 236 βάφτηκε ένα ‘Kill-mark’ με την επιγραφή «mehmetcik-busters», δυστυχώς όμως όχι για πολύ καιρό, αφού γρήγορα ξεβάφτηκε…
Παραπάνω χρησιμοποιούμε τη φράση «επικίνδυνες ενέργειες του Τούρκου πιλότου» και θεωρούμε αναγκαίο να εξηγήσουμε τι εννοούμε…
Για αρκετά χρόνια οι Τούρκοι ιπτάμενοι εφάρμοζαν μία άκρως επικίνδυνη, άνανδρη και ύπουλη τακτική. Όταν τα ελληνικά μαχητικά βρισκόταν στην ουρά τους, έκαναν το εξής απίστευτο για να τα διώξουν.
Εκτόξευαν θερμοβολίδες και αερόφυλλα με σκοπό οι κάλυκες τους (cartridges λίγο μεγαλύτεροι από αυτούς των βλημάτων πυροβόλου των 30 χιλιοστών!) να χτυπήσουν είτε στις καλύπτρες των ελληνικών μαχητικών, είτε να απορροφηθούν από τις εισαγωγές αέρα και να καταστρέψουν τους κινητήρες τους, προκαλώντας την πτώση τους κατ’ επέκταση…
(ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ποτέ Η ΕΛΛΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ ΔΙΕΘΝΩΣ, ΓΙ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ;
ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ «ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ» ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΑΛΑΔΕΣ;
ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ;)
[ΠΗΓΗ: ‘pronews’]
Συντακτική ομάδα «ΙΩΑΝΝΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com