Άρθρο Γνώμης του Ευάγγ. Αθανασιάδη*
Κάποιες συγκυρίες, να τις πούμε ασύνδετες, αλλά οπωσδήποτε διδακτικές.
Το 1941 οι Γερμανοί, δια της τότε Γιουγκοσλαβίας:
-- διέσπασαν την Ελληνική αμυντική Γραμμή και
-- ακολούθησε η Γερμανική Κατοχή και μετά
-- το Ελληνικό κομμουνιστικό πολεμικό παράλογο και τέλος
-- η αμφισβήτηση της Μακεδονίας.
Τώρα, πάλι οι Γερμανοί:
-- Κατοχή οικονομική και μείωσης της εθνικής κυριαρχίας,
-- μετά πάλι οι Αριστεροί,
-- και τελευταία τώρα η Βαρντάρσκα.
Μια κατοχή, μια εσωτερική επιβολή, ένα γειτονικό παράσιτο, οι ίδιες τρείς ενεργούσες οντότητες.
Ο ίδιος τόπος, η ίδια καταστροφή, η ίδια εξαθλίωση και απέναντι ο Ελληνικός Λαός, να υφίσταται τις καταστροφικές συνέπειες.
Και πάντα «ως μη όφειλε» στο προσκήνιο, η Μακεδονία μας.
Τι σχέση έχουν οι ολοκληρωτισμοί με την κακοτυχία μας;
Πόση Ιστορία πρέπει να διαβάσουμε, για να μην κοιμόμαστε αποχαυνωμένοι;
Ποια επιβολή κατοχής είναι χειρότερη; Η πολεμική ή, η χωρίς αντίσταση οικονομική;
Νικημένος χωρίς να ηττηθείς, χαμένος χωρίς να αντισταθείς. Υπόδουλος, χωρίς να αγωνιστείς.
Πόσοι από εμάς έπρεπε, «αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ού φεισόμεθα της ζωής ημών», για να μην υποστεί η πατρίδα μας, το γένος, τα παιδιά μας, τέτοιον εξευτελισμό;
Μας φλομώσανε, με την ιδεοληψία περί ΤσοΛΑΚογλου.
Και μας εξουθενώσανε, με την ιδεολογία του ΤσοΓΛΑΝολγου. Νενέκιδες….
Και πάντα ακολουθούσε, παλιότερα σκλαβοπάζαρο, εξανδραποδισμός, μετά παιδομάζωμα και πρόσφατα μετανάστευση.
Πόσος κεφαλικός φόρος πληρώθηκε, από αυτή την φυλή και αυτή την Χώρα;
Πόσες «Αναγεννήσεις και μπολιάσματα», κάναμε σε όλη την Οικουμένη.
Η Χώρα αυτή γεννά, μεγαλώνει, ανατρέφει, μορφώνει, σπουδάζει, δλδ μια πανάκριβη μακρόχρονη και μακρόπνοη επένδυση και οι ξένοι, παίρνουν έτοιμη την παραγωγική περίοδο της ζωής των νέων μας.
Και το χειρότερο σκλαβοπάζαρο είναι, όταν επιλέγεις την πώληση της ανθρωπίνης ύπαρξής σου, της σκλαβιά σου, σαν επιλογή υψίστης ευκαιρίας, κίνηση τόλμης, οξυδέρκειας, δυναμισμού και δημιουργίας.
Μοντέρνοι εθελόδουλοι. Ή για μια φανταχτερή οικονομική προσδοκία ή από τον φανατισμό μιας ιδεολογίας.
Πόσος κόπος, πόσος πόνος, πόσο δάκρυ, πόσο αίμα, πόση μοναξιά, πόση καρδιά, πόσο συναίσθημα;
Πώς, όλα τα παγκόσμια και τοπικά γεγονότα καταλήγουν, σε ξεκλήρισμα της μικρής αυτής κοινωνίας, με τεράστιους αριθμούς νεκρών και μεταναστών.
Πόσο παγκοσμιοποίηση μας επιβάλλανε και πόσο οικουμενικότητα τους χαρίσαμε..;
Και τι χάσμα-άβυσσος υπάρχει, μεταξύ της παγκοσμιοποίησης και της οικουμενικότητας του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας.
Όση απόσταση υπάρχει, μεταξύ του «πάρε βίαια» και του «δώσε απλόχερα», όση διαφορά υπάρχει μεταξύ του κατακτητή ή αποικιοκράτη και του εκπολιτιστή.
Τελικά, ο προορισμός του Έλληνα, τότε και πάντοτε, σε κάθε εποχή, παραμένει ο εκπολιτισμός της Οικουμένης;
Και τα ερωτήματα παραμένουν:
Τι σχέση έχουν οι ολοκληρωτισμοί με την κακοτυχία μας;
Πόση Ιστορία πρέπει να διαβάσουμε, για να μην κοιμόμαστε αποχαυνωμένοι;
*Ο Ευάγγ. Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com