Παλικάρι στην ψυχή, αγωνιστής μέχρι το τέλος.
Απέμεινε με άλλους 3-4 άνδρες του στην Αλαμάνα και συνέχισε να μάχεται και με σπασμένο σπαθί.
Πιάστηκε από τα λεφούσια του Ομέρ Βρυώνη...Μπορούσε να ζήσει, μπορούσε να γλιτώσει το σούβλισμα, μα όχι.
Προτίμησε να πεθάνει για όσα πίστευε, για όσα λάτρευε, για τη μόνη «ουσία» που τον ενέπνεε, την Πίστη την αγία και της Πατρίδος την ελευθερία.
Ήταν ήρωας;
Σύμφωνα με τους νέους ορισμούς που η λαοπρόβλητος κυβέρνησή μας σε συνεργασία με διάφορες άλλες «δεξαμενές ψήφων» επιβάλει και για λόγους ιδεοληπτικούς, ΟΧΙ.
Τώρα προωθείται ένα νέο πρότυπο ήρωα… αυτό του Ζακ.
Τι έκανε ο Ζακ; Δεν μπορούμε να ξέρουμε ακριβώς και δεν μας ενδιαφέρει, στην τελική.
Κάτι μεγάλο όμως δεν έκανε. Ακτιβιστής της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ… ΚΑΙ;
Γνωρίζει κανείς πόσοι «ακτιβιστές» της ζωής παλεύουν καθημερινά για τον άρτο τον επιούσιο, για να μην κρυώνει η φαμίλια τους, για να έχουν γάλα τα παιδιά τους και πολλές φορές δεν το καταφέρνουν;
Και γιατί δεν είναι ηρωίδα η Μυρτώ που την σακάτεψε για πάντα το ανθρωπόμορφο εκείνο κτήνος; Γιατί δεν είναι ήρωες οι τέσσερις της Marfin που κάπως… βολικά οι σημερινοί ξεχνούν;
Γιατί δεν είναι ήρωας ο μακαρίτης ο Αξαρλιάν;
Έγινε καμιά πορεία από τους κάθε λογής πικραμένους γι’ αυτούς; Ασχολήθηκαν υπουργοί μαζί τους;
Βγήκε η κάθε Όλγα, ο Τζανακόπουλος ή η Παπακώστα (σ.σ. περιμένουμε να στείλει τον λογαριασμό στον Ρουβίκωνα…) να μιλήσουν για άπλετο φως, για δικαιοσύνη;
Γιατί αδέρφια; Είχε κάτι περισσότερο από τους ανωτέρω, ο Θεός να τον αναπαύσει, Ζακ;
Άνθρωπος ήταν, κακώς χάθηκε, έγιναν ενδεχομένως και υπερβολές, αλλά είχε και ο ίδιος ευθύνη για την όλη πορεία και τελικά τη μοίρα του.
Αντίθετα, κανείς εκ των προαναφερθέντων δεν επέλεξε τη μοίρα του.
Για να ακριβολογούμε όμως, ούτε η Μυρτώ είναι ηρωίδα, ούτε τα τραγικά θύματα της Marfin, ούτε ο συγχωρεμένος Αξαρλιάν.
Είναι όλοι τους απλώς αθώα θύματα.
Ήρωας είναι αυτός που εμπνέει, που εκούσια θυσιάζει τα πάντα για έναν σκοπό, για κάτι μεγάλο.
Ήταν κάτι τέτοιο ο Ζακ;
Φυσικά και όχι.
Όπως δεν ήταν και ο Γρηγορόπουλος, που ένας ηλίθιος έκρινε σκόπιμο να τον σκοτώσει, όπως δεν είναι ούτε ο Φύσσας, που ένας άλλος ιδεοληπτικός βλάκας, της άλλης πλευράς, καθ’ ομολογία, σκότωσε.
Η προσπάθεια ηρωοποίησης του μακαρίτη του Ζακ πάντως είναι πραγματικά εντυπωσιακή, αλλά και κατάπτυστη, εν πολλοίς, διότι έχει και πολιτικά κίνητρα, καθώς, καλώς ή κακώς, η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα αποτελεί δεξαμενή ψήφων και όχι για όλους.
Το πρόβλημα είναι πως και πολλοί άλλοι συμμετέχουν στην εκστρατεία, προσπαθώντας να κατασκευάσουν έναν «ήρωα» από το πουθενά.
Ο Ζακ δεν είναι ήρωας.
Είναι θύμα; Αν ναι, είναι πρωτίστως θύμα του εαυτού του και πολύ λιγότερο των αστυνομικών ή του ηλικιωμένου κοσμηματοπώλη. Άλλωστε και οι ιατροδικαστές ξεκαθάρισαν, ότι ο θάνατός του δεν οφείλεται στα κτυπήματα.
Είναι θύτης;
Το ότι εισέβαλε στο κατάστημα με τον μαχαίρι δεν δείχνει, άγιο!
Μπορούμε να συμφωνήσουμε τουλάχιστον σε αυτό;
Αν μπουκάρει κανείς σε κανένα υπουργείο με μαχαίρι, αλήθεια, σε πόσα δευτερόλεπτα θα τον δέσουν;
Εκτός ενδεχομένως, αν δηλώσει… Ρουβίκωνας.
Και αν τον δέσουν, μήπως οι υπουργοί θα θέλουν οι αστυνομικοί να του προσφέρουν λουλούδια;
Να διατάξουν έρευνα σε βάθος, να διατάξουν να “χυθεί άπλετο φως”;
Ποιος κοροϊδεύει ποιον επιτέλους σε αυτή την υπό ΗΘΙΚΗ διάλυση, πρωτίστως, χώρα;
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com