Μετά τη Σώτη Τριανταφύλλου, τον Τάκη Θεοδωρόπουλο, τη Λώρη Κέζα, τον Μανώλη Βασιλάκη (επειδή υπερασπίστηκε τους τρεις πρώτους) και πολλούς άλλους, ο Παναγιώτης Δημητράς μήνυσε τώρα και τον Ανδρέα Ανδριανόπουλο....
Ο Π. Δημητράς έχει προχωρήσει σε μηνύσεις κατά πολλών επωνύμων που αρθρογραφούν και εκφράζουν τις απόψεις τους, στηριζόμενος στον περίφημο «αντιρατσιστικό νόμο» του 2014, ο οποίος φυσικά είχε στόχο να αντιμετωπιστούν ρατσιστικές επιθέσεις λαμβάνοντας κυρίως υπόψη το ακροδεξιό κλίμα της εποχής που είχε αναδείξει τη Χρυσή Αυγή.
Ο ίδιος ο μηνυόμενος εκφράζει την έκπληξή του, δεδομένου ότι στο άρθρο το οποίο επικαλείται ο μηνυτής, εκφράζει τις ανησυχίες του για τους μετανάστες. Τις οποίες όμως ο Π. Δημητράς τις χαρακτηρίζει «ρατσιστικές» που «εξωθούν σε βία» κατά των ξένων και καταθέτει μηνύσεις.
Με ανάρτησή του πάντως ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος, αφού ξεκαθαρίζει τις θέσεις του και επαναλαμβάνει την άποψή του για το μεταναστευτικό και τις ροές, καταλήγει θέτοντας θέμα ως προς την αντιμετώπιση του Π. Δημητρά και των πρακτικών που ακολουθεί, τονίζοντας πως «Τίθεται όμως σοβαρότατο ζήτημα αυτεπάγγελτης εξέτασης για το αδίκημα της ψευδούς καταμήνυσης και της άνευ λόγου απασχόλησης των δικαστικών κι αστυνομικών αρχών. Που κινούνται και λειτουργούν με κόστος που επιβαρύνει τους φορολογούμενους Έλληνες πολίτες».
Δείτε την απάντηση του Α. Ανδριανόπουλου στα περί «ρατσιστικών δηλώσεων» και αναφορών που «εξωθούν στη βία»:
«Με προφανή κατάπληξη πληροφορήθηκα την μηνυτήρια αναφορά του κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ κατά του προσώπου μου και της εφημερίδας με αφορμή άρθρο μου στα ΤΑ ΝΕΑ της 11 Σεπτεμβρίου 2019. Η κατάπληξη έχει κατ αρχήν να κάνει με την ασυγχώρητη αδιαφορία του μηνυτού για τα προφανή ζητήματα αναστάτωσης της κοινωνικής ηρεμίας της χώρας από την απρόκλητη πλημμυρίδα μεταναστευτικών ροών αλλά κι από την ανατροπή της κοινωνικής συνοχής σε περιοχές όπου οι ροές εισόδου ξένων μεταναστών είναι μεγάλη. Σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που οι εισερχόμενοι να μετατρέπονται σε πλειοψηφία, υποβάλλοντας έτσι σε δοκιμασία βαθύτατης έντασης τις τοπικές κοινωνίες. Το γεγονός μάλιστα πως όλοι σχεδόν οι νεοεισερχόμενοι είναι μουσουλμάνοι εισάγουν διαφορετικά ήθη και έθιμα προκαλώντας συχνά σοβαρές αντιπαλότητες με τον γηγενή ελληνικό χριστιανικό πληθυσμό.
Είναι εντελώς απροσδόκητο οι εύλογες αυτές ανησυχίες που εν πολλοίς διατυπώνονται στο άρθρο μου να χαρακτηρίζονται σαν 'ρατσιστικές' που 'εξωθούν σε βία' κατά των ξένων.
Η στάση του μηνυτή, σαν απολογητή ουσιαστικά της εισαγόμενης βίας κι αυθαιρεσίας, καλλιεργεί σοβαρούς προβληματισμούς για τα κίνητρα και τις επιδιώξεις του. Κάτι που με αναγκάζει να σκεφθώ μήπως οι πράξεις του είναι επικίνδυνες κι αποσκοπούν στη διάρρηξη της κοινωνικής μας συνοχής, ενεργώντας σαν μοχλός υπονόμευσης της ομαλότητας και της εθνικής μας ασφάλειας.
Αμφισβητεί τον περίεργο ρόλο των τεράστιων αυτών μουσουλμανικών ροών με προέλευση κυρίως νύν ή πρώην εδάφη του 'Ισλαμικού Κράτους'.
Άλλοι έρχονται εδώ χωρίς κανένα απολύτως λόγο που να δικαιολογεί τέτοιες 'ξαφνικές' ροές. Τι ακριβώς διαφορετικό έγινε στον κόσμο γύρω στο 2015, που να δικαιολογεί τέτοια μεταναστευτική έκρηξη; Συνέβη κάτι ξαφνικό σε χώρες όπως το Μπαγκλαντές, το Πακιστάν, η Ερυθραία, η Σομαλία, η Νιγηρία, η Μαυριτανία, το Σουδάν ή το Μαρόκο; Ή έστω και το Αφγανιστάν; Αν κάποιοι εκεί κινδυνεύουν, είναι οι Σιίτες Χαζάροι από τους Ταλιμπάν. Μόλις όμως περάσουν δίπλα στο Ιράν (Σιιτικό) είναι ασφαλείς. Γιατί λοιπόν διασχίζουν τρεις ή και τέσσερις ακόμη χώρες και θαλασσοπνίγονται για να φθάσουν στην Ελλάδα και την Ευρώπη;
Ο πόλεμος πάλι στο Ιράκ και τη Συρία ξέσπασε γύρω στο 2010. Γιατί από τα μέσα του 2015 ξεκίνησε το κύμα των 'μετακινούμενων' μουσουλμάνων; Απάντηση σε όλα αυτά είναι πως το μόνο που έγινε στα μέσα του 2015 ήταν οι προτροπές και τα εγκλήματα του 'Ισλαμικού Κράτους', με στόχο και κατεύθυνση την Ευρώπη. Οι αναφορές και οι δηλώσεις εκπροσώπων του είναι γνωστές. Τον Μάρτιο ο Μουφτής της Ιερουσαλήμ μίλησε για κατάληψη της Δύσης από μέσα. Στη Μοσούλη του Ιράκ, με κήρυγμά του, ο ηγέτης του 'Ισλαμικού Κράτους' αλ-Μπαγνταντί κήρυξε την σύγκρουση με τους πιστούς του Σταυρού μέσω αδιάκοπης Τζιχάντ (θρησκευτικού πολέμου), τονίζοντας πως 'το Ισλάμ δεν είναι θρησκεία ειρήνης'. Και οι εκτελεστές ισλαμιστές στις ακτές της Λιβύης αποκεφάλισαν χριστιανούς, δείχνοντας προς την Ευρώπη σαν τον επόμενο στόχο. Κι όλα με τη συνοδεία αναφορών στο Κοράνι που δικαιολογεί τις σχετικές δράσεις.
Δεν υπάρχει ρατσισμός στις προειδοποιήσεις προβλημάτων που προκαλούνται από συγκεκριμένες κινήσεις και δραστηριότητες. Ιδιαίτερα όταν αυτές οι αναφορές δεν αναφέρονται σε φυλετικά η εθνικά χαρακτηριστικά, όταν ζητούν απλά την εφαρμογή του νόμου κι όταν προτείνουν την λήψη μέτρων από το κράτος με νόμιμο απόλυτα τρόπο. Ρατσισμός, και μάλιστα ακραίος, είναι αντίθετα η αποσιώπηση δηλώσεων και προτροπών σε βία και παρανομίες από εκπροσώπους εθνικών μειονοτήτων η αλληλέγγυων προς αυτούς προσώπων η οργανώσεων.
Κατά την διεθνή νομοθεσία περί ασύλου ουδείς δικαιούται να παραβιάζει εθνικά σύνορα. Κι οφείλει να υπακούει στους νόμους. Σύμφωνα τώρα με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επιτρέπονται οι μαζικοί επαναπατρισμοί παρανόμως εισερχομένων, που τους αρνήθηκαν το άσυλο.
Καθ' όσον αφορά το άρθρο μου και το νόμο 'περί ρατσιστικής βίας', που εκφράζει απόλυτα την νέα τάση πολιτικής ορθότητας που επιχειρεί να καταπνίξει την ελευθερία του λόγου, εκτιμώ πως δεν τίθεται θέμα αδικήματος. Διότι ούτε υποκινεί, ούτε προκαλεί, ούτε διεγείρει, ούτε προτρέπει σε πράξεις ρατσιστικής βίας. Πράξεις μάλιστα που να μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου, ή ομάδας προσώπων. Και θα πρέπει περαιτέρω το μίσος αυτό ή η βία να εκφράζεται με τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων.
Τίθεται όμως σοβαρότατο ζήτημα αυτεπάγγελτης εξέτασης για το αδίκημα της ψευδούς καταμήνυσης και της άνευ λόγου απασχόλησης των δικαστικών κι αστυνομικών αρχών. Που κινούνται και λειτουργούν με κόστος που επιβαρύνει τους φορολογούμενους Έλληνες πολίτες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com