Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναα, αποφασιστική».

Το kentripotideas αποτελεί έναν ηλεκτρονικό δίαυλο διαφόρων άρθρων, τα οποία προέρχονται είτε προσωπικά είτε από ιστοσελίδες Εναλλακτικής Πληροφόρησης.

Απώτερος στόχος είναι η αφύπνιση του μέσου Έλληνα πολίτη μέσω της διάδοσης "μη πολιτικά ορθών" άρθρων, ερευνών, δοκιμίων και βίντεο.

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Τρίτη 3 Αυγούστου 2021

Αυτή την ώρα κατατίθεται από τον Φαίδωνα: ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΑΙΤΗΣΗ...

 

Όλα μαζί ταυτόχρονα…

Μακάρι να αρνηθούν να αναβάλουν την αυριανή συνεδρίαση.

Θέλω να πάω…

Αυτή την ώρα κατατίθεται από τον Φαίδωνα:

ΕΝΩΠΙΟΝ

ΤΟΥ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΙΤΗΣΗ

Με επιφύλαξη δικαιωμάτων

Φαίδωνα Βόβολη του Ηλία, Ιατρού, κατοίκου …

Σχετικά με την κλήση μου για τη συνεδρίαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου της 4ης Αυγούστου 2021, κατ’ εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 321 § 2 περ. β΄ ν. 4512/2018, κατέθεσα χθες την υπ’ αριθμ. πρωτ. 22503/2.8.2021 αίτηση, με το ακόλουθο περιεχόμενο:

«Δια της παρούσης, σας καλώ όπως, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ανωτέρω νόμου, α) μου χορηγήσετε πλήρη αντίγραφα του πειθαρχικού φακέλου και β) μου γνωστοποιήσετε τα πλήρη στοιχεία της σύνθεσης του πειθαρχικού συμβουλίου που θα εξετάσει την επίδικη υπόθεση, προκειμένου να ασκήσω το εκ του ανωτέρω νόμου προβλεπόμενο δικαίωμά μου της υποβολής αιτήσεως εξαιρέσεως κατά των μελών της σύνθεσης αυτής.

Αιτούμαι εν συνεχεία, ήτοι μετά την ικανοποίηση των ανωτέρω νομίμων δικαιωμάτων μου, προβλεπομένων από τις δεσμευτικές για εσάς ως άνω διατάξεις του νόμου 4512/2018 (άρθρα 321 & 323 σε συνδυασμό με το άρθρο 7 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας), τον εκ νέου προσδιορισμό σε εύλογο χρόνο της συνεδρίασης του Πειθαρχικού Συμβουλίου με το αναφερόμενο στην επιδοθείσα σε μένα κλήση αντικείμενο. Αντίστοιχα αιτήματα, άλλωστε, ικανοποιήσατε και τις δύο προηγούμενες, απαραδέκτως ακόμη εκκρεμείς, πειθαρχικές διαδικασίες σε βάρος μου».

Κατά το χρόνο της κατάθεσης της ανωτέρω αιτήσεως, μου παραδόθηκε φάκελος, ο οποίος υποτίθεται πως θα περιείχε τα «πλήρη αντίγραφα του πειθαρχικού φακέλου», πλην όμως περιείχε σκόρπια δημοσιεύματα και παρουσίες μου σε μέσα μαζικής ενημέρωσης, και το αντίγραφο της κλήσης που μου είχε επιδοθεί.

Είναι προφανές ότι αυτό που μου παραδόθηκε δεν είναι ο πειθαρχικός φάκελος που ζήτησα και έχετε εκ του νόμου υποχρέωση να μου παραδώσετε.

Αφενός, δεν μου παραδόθηκαν τα έγγραφα στοιχεία που αφορούν στην κίνηση της σε βάρος μου διαδικασίας, η οποία είναι επίσης προφανές ότι δεν προέκυψε από παρθενογένεση. Το ότι κινήθηκε «αυτεπαγγέλτως» σημαίνει μόνο ότι δεν υπεβλήθη κάποια αναφορά εναντίον μου, δεν καλύπτει όμως το κενό των εγγράφων στοιχείων που αφορούν στην κίνηση της διαδικασίας αυτής. Υπήρξε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ι.Σ.Α.; Κινήθηκε με πράξη του Προέδρου του Ι.Σ.Α. ή του Προέδρου του Πειθαρχικού Συμβουλίου, και πώς αιτιολογήθηκε η ενέργεια αυτή;

Κινούμαι στο απόλυτο σκοτάδι!

Με όποιον τρόπο, επομένως, και αν κινήθηκε η σε βάρος μου διαδικασία, έχετε εκ του νόμου υποχρέωση να μου χορηγήσετε τα πλήρη αντίγραφα που σχετίζονται με αυτήν.

Αφετέρου, είναι και πάλι προφανές, ότι η σχετική σε βάρος μου διαδικασία, εκτός της πλήρους αδιαφάνειας και μυστικότητας που κατά τα άνω την καλύπτουν, πάσχει και πλήρους αοριστίας. Ο σωρός, κυριολεκτικά, δημοσιευμάτων, τα οποία αποτελούν το μοναδικό περιεχόμενο του φακέλου που μου παραδώσατε, δεν δικαιολογεί ούτε αιτιολογεί την κίνηση της σε βάρος μου διαδικασίας. Δεν εξηγείται τί από όλα αυτά που περιλαμβάνονται στα σχετικά δημοσιεύματα προκαλεί «κίνδυνο για τη δημόσια υγεία», ώστε εν συνεχεία να καταστεί «ανάγκη» προστασίας της, ποιο συγκεκριμένο απόσπασμα, ποια συγκεκριμένη παράγραφος, ποιος συγκεκριμένος ισχυρισμός, προκαλούν τον «κίνδυνο» αυτό. Με καλείτε σε συνεδρίαση, κατά την οποία πρόκειται να συζητηθεί η υποβολή εισήγησης στον Π.Ι.Σ. για την έσχατη «ποινή» της αναστολής της άσκησης του ιατρικού επαγγέλματος-λειτουργήματός μου, χωρίς να γνωρίζω για τι από όλα αυτά που περιλαμβάνονται στα δημοσιεύματα, τα οποία προχείρως και ατάκτως έχετε «πετάξει» μέσα σε ένα φάκελο, είμαι «υπόλογος», στερώντας όμως έτσι από μένα, την ουσιαστική δυνατότητα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου, γεγονός που καθιστά την όλη διαδικασία απολύτως άκυρη, τόσο λόγω της προδήλου απόλυτης αοριστίας, όσο και λόγω της προφανούς αδυναμίας μου να ασκήσω τα υπερασπιστικά δικαιώματά μου.

Περαιτέρω, δεν μου έχει γνωστοποιηθεί εισέτι η σύνθεση του Πειθαρχικού Συμβουλίου, αναγκαία εκ των ουκ άνευ προϋπόθεση για την άσκηση του εκ του νόμου προβλεπομένου δικαιώματός μου της υποβολής αιτήσεως εξαιρέσεως κατά των μελών του Πειθαρχικού Συμβουλίου, αφού μόνο αν γνωρίζω την ταυτότητα των μελών αυτών, θα είμαι και σε θέση να γνωρίζω αν τυχόν υφίστανται πράγματι λόγοι εξαιρέσεώς τους.

ΜΕΤΑ ΤΑΥΤΑ, είναι προφανές (αυτό και αν είναι), ότι δεν μπορεί να συνεδριάσει αύριο, Τετάρτη 4 Αυγούστου 2021, το Πειθαρχικό Συμβούλιο, αν δεν ικανοποιηθούν πρώτα τα ως άνω εκ του νόμου προβλεπόμενα δικαιώματά μου, και αν δεν προσδιοριστεί εκ νέου, σε εύλογο χρόνο, ο χρόνος της συνεδρίασης αυτής, ο οποίος και θα πρέπει αυτονοήτως να μου γνωστοποιηθεί εντός της σήμερον. Ακόμη και αν όπως χθες, όταν κατά την κατάθεση της υπ’ αριθμ. πρωτ. 22503/2.8.2021 αιτήσεώς μου, παρέλαβα τον απαράδεκτο κατά τα άνω φάκελο, λάβω σήμερα, κατά την κατάθεση της παρούσης, την έγγραφη γνωστοποίηση της σύνθεσης του Πειθαρχικού Συμβουλίου, η γνωστοποίηση αυτή δεν θα ακυρώνει την σαφή αναγκαιότητα του επαναπροσδιορισμού του χρόνου της συνεδρίασης του Πειθαρχικού Συμβουλίου, αφού η υποβολή αιτήματος εξαίρεσης ή μη κατά ενός ή περισσοτέρων μελών του, προϋποθέτει ικανό χρόνο για την αξιολόγηση της.

Αθήνα, 3 Αυγούστου 2021

Ο Αιτών Ιατρός

Φαίδων Η. Βόβολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.


Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas

kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.

Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.

Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com