«Η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπαίνει πια στις ράγες», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης, ανακοινώνοντας ότι την Παρασκευή υπεγράφη η μεταφορά των μετοχών της από το δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ.
Γνωστοποίησε ακόμη ότι η διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα ξεκινήσει τον Ιούνιο από το ΤΑΙΠΕΔ. «Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε ένα διαφορετικό τοπίο στους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα», πρόσθεσε.
Η πρώτη μεγάλη επένδυση της κυβέρνησης Σαμαρά ήταν η συμφωνία HP (Hewlett Packard) – COSCO – ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την οποία παραδίδεται προς εκμετάλλευση η σιδηροδρομική γραμμή που ενώνει τον Πειραιά με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και από εκεί με την κεντρική Ευρώπη. Προαπαιτούμενο της συμφωνίας ήταν η απόσχιση από τον ΟΣΕ και στη συνέχεια η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αφού είχε προηγηθεί η οργανική αναδιάρθρωση της εταιρείας δηλαδή η απαλλαγή της από το “πλεονάζον” προσωπικό και η καθιέρωση συμβάσεων εργασίας με όρους… Κίνας!
Ο αρμόδιος υπουργός κ. Χατζηδάκης προχώρησε με μεγάλη ευχαρίστηση στο ξεπούλημα του ΟΣΕ σε συνεργασία φυσικά με το ΤΑΙΠΕΔ.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Γιάννης Εμίρης δήλωσε ότι από τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή και στο εξής ξεκινά μια πολύ έντονη διαδικασία για την προετοιμασία της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Είπε ακόμη ότι τα προδιαγραφέντα χρονοδιαγράμματα προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος του ερχόμενου τριμήνου, «θα έχει βγει ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον αέρα».
Σύμφωνα με τον κ. Εμίρη, ο διαγωνισμός πρόκειται να κρατήσει μερικούς μήνες. «Προσδοκούμε», συμπλήρωσε, «να τρέξουμε μια πολύ γρήγορη και σφιχτή διαδικασία προκειμένου να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε αυτή την πολύ σημαντική αποκρατικοποίηση μέχρι τα τέλη του χρόνου, αρχές του επομένου το αργότερο».
Τις επόμενες ημέρες ξεκινά από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση και της ROSCO θυγατρικής του ΟΣΕ με αντικείμενο την συντήρηση του τροχαίου υλικού αφού προηγουμένως απορροφήσει τα αντίστοιχα τμήματα της ΣΤΑΣΥ (ΜΕΤΡΟ –ΗΣΑΠ -ΤΡΑΜ).
Ο κ. Εμίρης δήλωσε ότι αυτήν την περίοδο οι αρμόδιοι εργάζονται για να προσδιορίσουν τα περιουσιακά στοιχεία που θα ανήκουν στη δική της υποδομή και για να προσδιορίσουν τη σχέση που θα έχουν ROSCO και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
«Πρακτικά η Rosco και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξούμε να τρέξουν παράλληλα και πρέπει να τρέξουν παράλληλα», κατέληξε ο κ. Εμίρης.
Η ιδιωτικοποίηση των ελληνικών σιδηροδρόμων θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στην καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων, σε περικοπές μισθών, σε απολύσεις, και υποχρεωτικές μετατάξεις και έκρηξη της ανεργίας.
Ο κ. Χατζηδάκης λοιπόν αποφάσισε να ξεπουλήσει όσο όσο τη δημόσια περιουσία και να βάλει εγγύηση για τα κέρδη των αγοραστών τις ζωές χιλιάδων εργαζόμενων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.
Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.
Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.
Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.
Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...
Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
1. Φράσεις όπως f**ck you, suck my d**ck, take head etc επιτρέπονται μόνο αν απευθύνονται σε λαμόγια της πολιτικής και το lifestyle
2. Ta agglika epitreponte mono gia xioumoristikous logous i, otan imetha vevei oti to istologiο diavazi h Mrs Diamantopoulou h o von Droutsas
kentripotideas.blogspot.gr/ δεν φέρει ευθύνη για τα σχόλια που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του. Ωστόσο, οφείλει να διαγράφει σχόλια που το περιεχόμενό τους είναι απειλητικό, προσβλητικό, χυδαίο, βίαιο ή υβριστικό προς άλλους σχολιαστές ή την ίδια ομάδα του site.
Από εδώ και στο εξής κανείς δεν θα μπορεί να σχολιάσει χωρίς να έχει συνδεθεί είτε μέσω facebook, twitter, google plus, η με λογαριασμό disqus.
Για επικοινωνία στείλτε e-mail στο kentripotideas@gmail.com